صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلای نماسنگی دوبلکس در شمال

خرید ویلای نماسنگی دوبلکس در شمال

1201

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16000
زمین
220 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
3
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای نماسنگی دوبلکس درشمال

سلام و عرض ادب خدمت شما مشتریان و همراهان مهربان سایت ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید و از این ویروس کرونا به دور باشید.

امروز قصد دارم یک دستگاه ویلای نما سنگ دوبلکس را به شما عزیزان معرفی کنم؛ لطفا با نگاه گرمتون با ما همراه باشید.

این ویلای دوبلکس نماسنگ در روستای امیرآباد چمستان واقع شده است؛ چمستان یکی از بخش های شهرستان نور می باشد؛ روستای امیرآباد در نزدیکی شهرستان آمل واقع شده است و از نظر نزدیکی به جنگل و همچنین مرکز شهر، موقعیت خوبی دارد؛ اگر شما قصد سرمایه‌گذاری دارید، این منطقه یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری است؛ زیرا امیرآباد طی سال های گذشته در صنعت ویلا سازی، پیشرفت زیاد داشته و به یک منطقه برند تبدیل شده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

ویلای دوبلکس در دو طبقه طراحی می‌شود؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند قدرت مالی بیشتری نسبت به خرید ویلای فلت و نیم پیلوت می باشد.

ویلای نما سنگ از جذابیت خاصی برخوردار است، اما باید به این نکته توجه کنیم که علاوه بر جذابیت،‌ ماندگاری سنگ نسبت به سایر نما ها بیشتر می باشد؛ زیرا سنگ مقاومت زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی در گذر زمان دارد؛ آیا شما هم از طرفداران خرید ویلا نماسنگ هستید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید.

متراژ کل زمین ویلا، 220 متر می باشد که ۱۷۰ متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ سند این ویلای دوبلکس، تک برگ می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

این ویلا در یک شهرک برند ۱۵ واحدی و کم جمعیت تهرانی نشین واقع شده است که دسترسی خوبی به جاده و مراکز رفاهی دارد؛ همین موقعیت مکانی مناسب، موجب سهولت در رفت و آمد شما عزیزان می شود؛ اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، ما به شما خرید این ویلای نماسنگ را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا به دلیل شهرکی بودن و همچنین داشتن نگهبانی اختصاصی، امنیت این ویلا کاملا تضمین شده و آرامش خاطر را به شما عزیزان هدیه می دهد.

حیاط ویلا به بهترین شکل و بسیار زیبا به کمک گل و گیاهان آراسته شده و گل کاری های داخل حیاط این زیبایی را چند برابر می کند؛ لازم به ذکر است که درب ویلا ریموت دار می باشد.

این ویلای فول امکانات دارای 2 اتاق خواب می باشد؛ همچنین سقف ویلا، کناف کاری می باشد که با لوسترهای زیبا تزیین شده است؛ آشپزخانه به کابینت های هایگلس مجهز شده است؛ یکی از آپشن های بسیار مهم ویلا، چشم انداز زیبای آن می باشد که به سمت جنگل است.

کلیه امکانات رفاهی اولیه این ویلای شهرکی فراهم می باشد.

با تشکر از همراهی گرم شما عزیزان؛ چنانچه به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس: امیرآباد

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16000
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه