صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در شمال

1009

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16328
زمین
200 متر مربع
بنا
210 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

 

با سلام و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشید و شاهد بهترین اتفاقات در زندگی باشید.

امروز با شما همراه شدیم تا یک ویلا دوبلکس جنگلی را به شما عزیزان معرفی کنیم، پس چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، با ما همراه شوید.

شهر سرخرود، یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد که در حوزه خرید و فروش ویلا و ملک مورد توجه سرمایه گذاران می باشد، و سواحل زیبا و منحصر به فرد و عمومی اش، باعث شده، افرادی که قصد خرید ویلا ساحلی را دارند، اغلب این شهر را انتخاب کنند، شما یاران همراه ویلا دنیز، اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ویلا در محموداباد را دارید کافیست روی عبارت رنگی کلیک کنید.

 ویلاهای موجود در شمال، از لحاظ ساختاری به فلت، نیم پیلوت، دوبلکس، تریبلکس و ... دسته بندی شده است، ویلای پیشنهادی ما به شما دوستان، از نوع ویلای دوبلکس جنگلی می باشد، که این ویلا، 210 متر مربعی، در زمینی به مساحت، 200 متر مربع واقع شده است.

طراحان و سازندگان، این ویلای مدرن را، به صورت دو طبقه مجزا، طراحی کرده اند که طبقات، دارای3 اتاق خواب، همراه با سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی  می باشد، و به خاطر دو طبقه ای بودن این ویلا، و وجود پنجره های بزرگ و سراسری، چشم انداز منحصر به فرد و زیبائی به سمت جنگل و کوه ایجاد کرده، و باعث  نور گیری عالی این ویلا  شده است، علاوه بر این میتوانید بر روی سقف این بنا، با به کارگیری إلمان های مختلفی، همچون آلاچیق، گلدان و درختچه های تزئینی و باربیکیو، این فضا را به روف گاردن تبدیل کنید و با گرد هم آمدن اعضای خانواده و دوستان در کنار هم، از اوقات فراغت خود لذت ببرید و با دیدن مناظر طبیعی، سرشار از انرژی مثبت شوید، بنابراین این ویلا با چنین امتیازات مثبت می تواند یک گزینه عالی برای سرمایه گذاری با خرید ویلا برای شما دوستان باشد.

امروزه نمای مدرن، در صنعت ساخت و ساز پیشرفت به سزایی داشته است، و استفاده از نورپردازی و متریال های برش خورده، جلوه خاصی به نمای ساختمان بخشیده است، ویلاهای مدرن، در استان سر سبز مازندران، در مناطق ساحلی و جنگلی ساخته می شوند، و این ویلای پیشنهادی ما به شما، جزء ویلا نما مدرن  می باشد، و از نظر معماری، ساختمان، اعم از نمای بیرونی و داخلی، از ایده های جدید و به روز بهره مند گردیده است.

اگر قصد خرید ویلا مدرن درشمال را دارید، بدانید در مسیری قدم گذاشته اید که، سال های آینده، منجر به افزایش سرمایه گذاری شما می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید.

این ویلا در منطقه آرام شهرکی، با موقعیتی دنج و عالی قرار گرفته است، و تمام امنیت این شهرک توسط نگهبان و دوربین های مدار بسته تأمین می شود، که تمام ویلاهای این شهرک، دارای سند شش دانگ می باشد، و از دیگر مزیت این ویلا، شرایط پرداخت نقدی و اقساطی آن می باشد.

برای مشاهده فایل های  خرید ویلا اقساطی و خرید ویلا سند دار روی عبارت رنگی کلیک کنید.

چنانچه نیازمند مشاوره رایگان و راهنمائی می باشید کافیست روی فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه می باشد کلیک کنید تا مشاوران مجرب مجموعه ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

با آرزوی بهترینها برای شما دوستان.


محدوده آدرس: سخرود

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16328
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه