صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زمین جنگلی در شمال

فروش زمین جنگلی در شمال

561

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
1،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18019
زمین
300 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین جنگلی در شمال

 

با سلام خدمت شما مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه، و در سلامت کامل به سر ببرید.

امروزه آمار خرید زمین در شمال کشور بسیار بالا رفته و هر کسی بر اساس توان مالی که دارد، اقدام به خرید زمین در شمال در منطقه، متراژ و قیمت های متفاوت در یکی از شهرهای زیبای شمال می نمایند.

نکات مهمی که در انجام هر معامله‌ ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، که حتما باید به آن توجه شود؛ آگاهی کامل؛ در مورد زمین، موقعیت مکانی، شهرکی و یا مستقل بودن، اسناد و  نوع کاربری زمین و... می باشد، که عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد که حتما باید توسط مشاورین املاک بررسی شود.

همچنین اگر قصد خرید زمین جنگلی دارید، خرید زمین در چمستان و نور، آمل گزینه مناسب برای انتخاب می باشد، علاوه بر اینکه جزو منطقه جنگلی محسوب می شوند، فاصله بسیار کمی از دریا دارند، از این سوی شما با خرید زمین در شهرک چمستان، به دریا و جنگل های زیبای شمال دسترسی خواهید داشت.

شما باید هدف خود را از خرید زمین به قیمت در چمستان را مشخص کنید، زیرا زمین های شمال نوع کاربری متفاوت دارند، و برای استعلام نوع کاربری زمین می‌ توانید از مراکز دولتی همچون اداره جهاد کشاورزی و شهرداری و از مشاوره املاک مورد نظر اطلاعات لازم را کسب نمائید.

این زمین دارای اسناد رسمی همچون سند شش دانگ و تک برگ و پایان کار می باشد، این ملک 300 متر مربعی دارای ویو بینظیر و زیبا به جنگل و کوهپایه های چمستان دارد، که شما عزیزان اگر قصد ساخت و ساز ویلا را در این ملک ارزشمند دارید، می توانید از این طبیعت همیشه سبز شمال نهایت لذت را ببرید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این زمین در یکی از مناطق جنگلی خوش آب و هوای چمستان قرار دارد، که یکی از بهترین زمین های فروشی در منطقه سرسبز در یکی از شهرک های برند  چمستان می باشد، متراژ این زمین 300 متر مربع با ویوی جنگلی و کوهپایه می باشد.
 از مزایای دیگر این زمین جنگلی دسترسی آسان به مراکز خرید، نزدیک بودن به شهر، در محیط آرام  با امنیت بالا و … می باشد، که یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در منطقه شمال محسوب می شود.
این زمین جنگلی دارای سند حقوقی و قانونی می باشد، که شیوه پرداخت مبلغ آن به صورت نصف مبلف نقد و مابقی اقساط بدون بهره می باشد، که شما می توانید این زمین را به صورت اقساطی خریداری نمائید، خرید زمین اقساطی یک فرصت عالی می باشد، که شما عزیزان می توانید به نحو احسنت از این موقعیت استفاده کنید.
مشاورین ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، که می توانید در خواست مشاوره رایگان نمائید، فقط کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا با مشاورین مجموعه دنیز ارتباط برقرار نمائید.

برای ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18019
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه