صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / خرید زمین جنگلی سنددار برای ساخت ویلا در نوشهر

خرید زمین جنگلی سنددار برای ساخت ویلا در نوشهر

736

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،100،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19998
زمین
300 متر مربع
انشعابات

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین جنگلی سنددار برای ساخت ویلا در نوشهر

 

مشخصات و امکانات کلی این زمین سنددار در نوشهر:

300 متر زمين  

دید  عالی از جنگل

 دارای سند تک برگ


برای کسانیکه به دوران پس از بازنشستگی خود فکر می‌کنند، خرید زمین در نوشهر و بهره‌‌برداری از آن بهترین گزینه خواهد بود. شاید جزء آن دسته از افرادی باشید که در حال حاضر مشغول به کار هستید و بسیار به دوران بازنشستگی خود فکر می‌کنید! در این حالت ممکن است موضوعی کسل‌کننده و خسته‌کننده به نظر برسد، اما اگر اصولی در مورد آن فکر کنید، متوجه می‌شوید که  فکر کردن به یک کسب و کار در دوران بازنشستگی چندان هم به ضرر شما نیست.

می‌خواهیم به شما بگوییم که داشتن یک قطعه زمین در شمال می‌تواند به رشد مالی شخصی شما در دوران بازنشستگی کمک کند. مثلا اگر با سرمایه اندک، یک زمین مناسب در نوشهر بخرید در آینده می‌توانید آن را به قیمتی بیشتر بفروشید. شاید بتوانید در زمین خود یک ویلای مناسب بسازید و آن را اجاره دهید و درآمد کسب کنید.

یکی دیگر از گزینه‌هایی که شما را توجیه می‌کند سرمایه‌گذاری در خرید زمین در نوشهر بسیار به نفع شما است، بهره‌گیری از طبیعت زیبا و بی‌نظیر در شهر نوشهر می‌باشد. نکته جالب در مورد یک زمین در نزدیکی طبیعت این است که می‌‌توانید برای فروش آن از این امتیاز استفاده کنید. اگر به دنبال ساخت و ساز ویلا در شمال هستید، باز هم این مزیت را دارید که یک ویلای جنگلی منحصر به ‌فرد بسازید.

 

ساخت ویلا در شمال با نمایی رو به طبیعت جنگل یا نمایی رو به ساحل دریا، بهترین پروژه برای سرمایه‌گذاری در شمال است؛ کافیست برای خرید زمین در نوشهر یک مکان مناسب را پیدا کنید و سپس ساخت و ساز خود را انجام دهید. از این رو ویلا دنیز، خرید این زمین جنگلی به مساحت 300 متر با کاربری مسکونی و دارای سند شش دانگ در دل جنگل های نوشهر به شما پیشنهاد می کند!

 

هزینه ساخت ویلا در نوشهر نیز بستگی به خودتان دارد. زیرا می توانید هر مرحله را با متریال مرغوب و درجه یک یا درجه 3 استفاده کنید. همچنین می توان گفت هزینه ساخت ویلا فلت با ویلا دوبلکس یا ویلا نیم پیلوت کاملا فرق دارد. یا یک سری امکانات مانند استخر، روف گاردن، کاغذ دیواری و.. را شاید بخواهید در عالی ترین روش اجرا کنید یا شاید هم نخواهید استفاده کنید. پس همه چیز به سلیقه و بودجه مالی خودتان بر می گردد.

مثلا اگر بخواهید یک ویلا فلت درجه دو 100 متری بدون استخر و... بسازید، باید حداقل 500 میلیون تومان درنظر داشته باشید. یا برای ساخت یک ویلا دوبلکس استخردار باید بودجه حداقلی 1.5 میلیارد تومان در نظر بگیرید. حتما این نکته را توجه داشته باشید که با توجه به تورم های اقتصادی کشورمان قیمت ها مصالح ساختمانی لحظه ای بالا می رود.

و توجه داشته باشید شما مثلا با ساخت یک ویلا دوبلکس استخردار در این زمین واقع در کهنه سرای نوشهر، می توانید این ویلا را با قیمت 7 میلیارد و بالاتر به فروش برسانید! و هیچ کسب و کار اقتصادی وجود ندارد که همچین سود قابل توجهی را به شما برساند!


 

برای خرید زمین در شمال کشور و رسیدن به نتیجه مطلوب کافیست به ما اعتماد کرده و با خانواده بزرگ ویلا دنیز هم قدم شوید...

 

شما سرمایه گذاران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این زمین با کد 19998، و اطلاع از سایر زمین های مسکونی در نوشهر به مشاوران ویلا دنیز از طریق بخش تماس با ما، ارتباط پیدا کنید.

 


محدوده آدرس: کهنه سرا

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 19998
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه