صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / خرید زمین ۱۷۰ متری داخل شهرک قابل ساخت متری ۳۵۰۰

خرید زمین ۱۷۰ متری داخل شهرک قابل ساخت متری ۳۵۰۰

109

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
595،000،000 تومان
کد ملک 24521
زمین
170 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین ۱۷۰ متری داخل شهرک قابل ساخت متری ۳۵۰۰

 

ویلا دنیز با بیش از یک دهه تجربه در صنعت املاک و مستغلاتِ شمال، به دنبال فروش زمین های ارزنده و قابل ساخت در مناطقِ جنگلی به شما هموطنانِ عزیز می باشد که زمین های رو برو در منطقه هم صفا، داخل شهرک، با متراژ ۱۷۰ متر تا ۲۵۰ متر با سند معتبر می‌باشد و بطور اختصاصی توسط ویلا دنیز برای شما در نظر گرفته شده است.

این پلاک زمین های شهرکی ر منطقه همصفا با قیمتِ عالیِ متری 3.500.000 تومان بفروش می رسد.

با توجه به وضعیت فعلی بازار مسکن و افزایش روز افزون تقاضا برای ملک های داخل شهرک، خریداران علاقه‌ مند به خرید زمین‌های قابلِ ساخت در منطقه همصفا زبیش از پیش افزایش یافته است. این منطقه به دلیل قرار گرفتن در داخل شهرک و داشتن تمامی امکانات رفاهی و ساختاری مورد نیاز برای زندگی مدرن، بسیار محبوب است.

ما برای شما به دنبال زمین‌ هایی هستیم که دارای سند معتبر و قابل استفاده برای ساخت و ساز باشند. با توجه به قیمت مناسب متری ۳.۵۰۰ تومان و قرار گرفتن در داخل شهرکی از روستایِ همصفا، زمین‌های مورد نظر می‌ توانند به عنوان یک سرمایه‌گذاری ایده‌ آل برای آینده شما باشند.

این آگهی فرصت عالی برای خرید زمین زیرقیمت در شمال به ویژه برای آندسته مشتریانی که در منطقه جنگلی چمستان به دنبال زمین های ارزان قیمت می باشد؛ است.

هر آنچه که درباره ی خرید زمین شهرکی در شمال باید بدانید

 

خرید زمین در شمال؛ یک سرمایه گذاری هوشمند

 

قیمت زمین فقط متری 3.500.000 تومان؛ قیمت بسیار ارزنده و حتی زیر قیمت برای این زمین در چمستان که بصورت اختصاصی به مجموعه ویلا دنیز برای فروش سپرده شده است.

ویلا دنیز با تیمی حرفه‌ای از متخصصین مسکن، آماده خرید و سرمایه گذاری برای شما عزیزان از ارزنده ترین فایلهای موجود در شمال می باشد.

 

زمینی که مورد نظر شماست، در داخل شهرک قرار دارد و برخی از مزایای آن عبارتند از:

1. موقعیت مکانی

2. زیرساخت‌های مدرن

3. محیط زیست بهتر

4. ارزش سرمایه‌گذاری

5. زندگی مدرن

 

به طور کلی، خرید زمین ۱۷۰ متری در داخل شهرک همصفا با متری ۳.۵۰۰ تومان، فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری و ساخت خانه رویایی شماست. این زمین به شما امکان می‌دهد در محیطی زیبا و مدرن زندگی کنید و به تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز دسترسی داشته باشید. شرکت ویلا دنیز آماده است تا شما را در این مسیر یاری کند و از خرید زمین تا ساخت خانه رویایی شما راهنمایی کند.

اگر شما هم دارای زمینی با مشخصات فوق هستید و مایلید به خرید برسانید، با ما تماس بگیرید. تیم ما آماده است تا در هر مرحله از فرآیند خرید، شما را همراهی کند و بهترین پیشنهاد را برای زمین شما ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی جهت فروش زمین خود، با شماره تماس 09106180328   تماس حاصل فرمایید. تیم ویلا دنیز در خدمت شماست.

منتظر تماس شما هستیم تا بتوانیم خرید یک زمین ارزشمند را برای شما به واقعیت بپیوندیم

با احترام،
ویلا دنیز


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24521
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه