صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما هخامنشی جنگلی در شمال

خرید ویلا نما هخامنشی جنگلی در شمال

894

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
5،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15801
زمین
350 متر مربع
بنا
480 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما هخامنشی  جنگلی در شمال 

 

 

با سلام و خسته نباشید خدمت مشتریان محترم ویلا دنیز، امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

دعوت می کنم با ما همراه باشید تا خرید ویلا جنگلی در شمال  با سند مالکیت را تجربه کنید.

این ویلا فوق العاده لاکچری نمای به سبک هخامنشی طراحی شده است، این ویلا جنگلی در استان مازندران در شهرستان چمستان و در منطقه سرسبز امیراباد قرار دارد.

به یاد داشته باشید زمانی که برای خرید یک ویلا اقدام می کنید فقط به مصالح، نو ساخت و نمای ویلا نگاه نکنید، بلکه از محیطی که قرار است به زودی در ان ساکن شده و خاطراتی را در ان به ثبت برسانید، توجه کنید.

این ویلا با تمام امکانات فوق العاده ای که دارد شما را به وجد می اورد.

فروش ویلا نوساز با سند مالکیت و جواز ساخت با متراژ زمین 350 متر و 480 متر زیر بنا با سازه مدرن و زیبا دوبلکس داخل شهرک در  2 طبقه و 4 اتاق خواب به صورت مستر و با تراس فوق العاده دل باز رو به جنگل و چشم انداز زیبا قوی در محیطی دنج و ارام شهرکی با موقعیت جنگلی به عنوان ویلا نوساز درون شهرک شناخته و احداث گردیده است.

برای خرید ویلا در شهرک فوق شرایط خرید به صورت نقد و اقساط هم چنان ارایه می گردد و حتی معاوضه نیز صورت می گردد که می توانید یک امتیاز خوبی برای خرید ویلا دوبلکس استفاده نمایید.

ویلا از نظر امنیت دارای موقعیت خوبی است، زیرا دارای سند شش دانگ، تک برگ، دارای مجوز ساخت و پایان کار می باشد. این ویلا نیز در شهرک قرار دارد که دارای نگهبانی 24 ساعته است، هم چنین این ساختمان دارای دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت می باشد که لحاظ امنیت خیالتان میتوان راحت باشد و با اسوده خاطر این ویلا را انتخاب کنید.

بازدید از این ویلا در شهرک را از مجموعه دنیز از دست ندهید.

اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این ویلا دارای یک حیاط زیبا است که در این حیاط دل باز درختان مرکبات فراوانی کاشته شده است و الاچیق از سنگ ساخته در این حیاط قرار دارد که می توانید نهایت لذت را از این فضای باز و دل انگیز ببرید.

اگر بخواهیم از امکانات دیگر این ویلا دوبلکس در شهرک بگوییم می توان گفت این ویلا دارای حمام و جکوزی، سرویس فرنگی و ایرانی ، انباری داخل ملک و تاسیسات گرمایشی مثل شوفاژ، شومینه و حتی گرمایشی از کف و کولر اسپلیت نام برد.

این ویلا در سال 1398 سخته شده است ک تمامی انشعابات و امکانات لازم مثل اب برق گاز را دریافت نموده است.

این ویلا نوساز در شهرک دارای یک طراحی داخلی مدرن و کلاسیک که اکازیون دیزاین شده با کف سرامیک، کاغذ دیواری و نما سنگ و لوستر های شیک، کابینت mdf به روز و ... طراحی شده است.

برای دریافت مشاوره رایگان از تیم دنیز کافیست دکمه ثبت درخواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است، کلیک کنید تا مشاوران حرفه ای و مجرب ویلا دنیز به درخواست شما رسیدگی نمایند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: امیراباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15801
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه