صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در جاده دریا

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در جاده دریا

579

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15811
زمین
480 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در جاده دریا 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز و محترم ویلا دنیز.

با همراه باشد تا شما را برای خرید ویلا در شمال در منطقه بکر جنگلی در محموداباد اشنا نماییم.

این ویلا در شهرک در یکی از مناطق شهرکی نشین محموداباد و در فاصله چندین کیلوکتری از دریا واقع شده که زیبایی چشم اندازی دارد. اب و هوای این منطقه گرم و مرطوب است و دوستداران دریا با طی مسافت کوتاه می توانند به ساحل و دریا دسترسی داشته باشند.

این ویلا دوبلکس با متراژ 480 متر مربع  مساحت زمین و 220 متر مربع زیر بنا، با نما مدرن و سنگ در شهرکی از شهرک های محمود اباد و در منطقه جاده دریا ساخته شده که دسترسی اسان و راحت به دریا و جنگل، مراکز خرید فروشگاه ها و مراکز تفریحی، گردشگری اطراف دارد.

 خرید ویلا دوبلکس در جاده دریا و با داشتن ویو به جنگل، در منطقه ای که با دریا چندین دقیقه فاصله دارد؛ میتواند پیشنهاد و فرصت بی نظیری باشد. بازدید از این ویلا دوبلکس جنگلی را از تیم ویلا دنیز از دست ندهید.

تمام لذت خرید ویلا استخردار ان است که شما را از استخر های شهری و شنا در دریا بی نیاز میکند، استخری که تمام امکانات لازم را در خود جای داده و از حس و حال خوبی برخوردار است.

خرید ویلا سند دار از لحاظ امنیت میتوان برای خریدار تضمین شده باشد؛ زیرا این ویلا علاوه بر این که سند مالکیت و قیمت مناسبی با توجه به نوع نقشه و متریال کاربردی و متراژ مشخص دارد، دارای سند 6 دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، و پایان کار بوده و از این طریق امنیت ویلا را برای خریدار تضمین شده است.

اجر نما ها در ویلا های مدرن با توجه به زیبایی و تنوعی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و زمانی که با سنگ تلفیق می شود این زیبایی دو چندان میشود و این ویلا طراحی داخلی فوق العاده شیک و اکازیون دیزاین شده با کاغذ دیواری و کمد دیواری، کابینت mdf، لوستر های شیک و....است.

این ویلا دوبلکس جنگلی دارای 2 طبقه و 3 اتاق خواب به صورت مستر طراحی شده است، این ویلا دارای امکاناتی مثل حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، انباری داخل ملک، سونا، جکوزی، استخر، تاسیسات گرمایی وسرمایی مثل شوفاژ، گرمایش از کف، اسپلیت، منبع اب، درب ریموت دار و...برخوردار میباشد.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این ویلا از امنیت بالایی قرار دارد نه تنها در شهرک است که نگهبانی 24 ساعته دارد دارای دوربین مدار بسته نیز میباشد.

یکی از زیباترین کارهایی که سازنده در این ویلا انجام داده محوطه سازی ویلا با حیاط به زیبایی سنگ فرش و درختچه زیبا و گل و گیاه زینتی برای تمام فصول طراحی دیده است.

اگر نیازمند مشاوره رایگان از مشاوران ویلا دنیز دارید کافیست فقط دکمه ثبت درخواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است کلیک کنید تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: جاده دریا

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15811
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه