صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در لاویج

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در لاویج

695

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15812
زمین
750 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در لاویج 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز.

اگر به دنبال خرید ویلا دوبلکس لوکس و لاکچری در چمستان زیبا و به طور کل زیباترین منطقه جنگلی که متصل به جنگل و در دامنه کوه می باشد، هستید ما به جرات این ویلا جنگلی در دامنه کوه با فضاسازی بی نظیر که در حکم پارک ویلا را دارد به شما معرفی میکنیم.
فروش ویلا در دامنه جنگل شمال و در پای کوه در نزدیکترین فاصله خود با جنگل و کوه با فضاسازی و موقعیت مکانی خاص و لاکچری مشابه ویلاهای سبک اروپا با طبیعت بکر و طبیعی با معماری  شیک و خوش نقشه در تیپ دوبلکس ساخته شده است.
خريد ویلا جنگلی در دامنه جنگل و پای كوه در چمستان در منطقه لاویج با زمینی به وسعت 750 متر و زیر بنای 220 متر در 2 طبقه و2 اتاق خواب به صورت  مستر طراحی شده است، که این ویلا را میتوانید به صورت نقد،اقساط و معاوضه خریداری نمایید.
که این ویلا جنگلی در لاویج در شیب کوه و در دامنه جنگل با ویو بی نظیر جنگل، کوهپایه، ویو به دریاچه و رودخانه و کوهستان که دارای آرامش ابدی در این منطقه همراه است، قرار دارد.

می دانید که ویلا جنگلی نسبت به ویلا ساحلی طرفدار بیشتری دارد، این ویلا جنگلی با موقعیت بکر و عالی در ارتفاعات کوه و دامنه جنگل با نما و منظره ای بینظیر به صورت ویلا دوبلکس جنگلی زیبا در چمستان در لاویج به فروش میرسد.از جاذبه های گردشگری لاویچ میتوان از ابگرم لاویچ، پارک جنگلی کشپل، ابگرم شفل، بازار محلی، فیل سنگی و... اشاره نمود که دسترسی به انها سریع و اسان است.

با خرید ویلا سند دار حس مالکیت را تجربه نمایید، زیرا این ویلا دارای سند 6 دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار میباشد.

برای اطلاعات بیشتر از این ویلا کافیست، بازدید توسط تیم دنیز از دست ندهید، و برای اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

امتیازات و امکانات این ویلا دوبلکس میتوان به کابینت شیک، کمد دیواری و کاغذ دیواری که با طراحی داخلی شیک دیزاین شده است و هم چنین این ویلا دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، انباری داخل ملک، درب ضد سرقت، درب ریموت دار اشاره کرد.

 همیشه بحث سرمایش و گرمایش ویلا مطرح میشود ناخوداگاه ذهن به سمت گرمایش از کف، شوفاژ، پکیج دیواری،کولر اسپلیت می رود خوشبختانه این ویلا جنگلی از این امکانات برخوردار است.

این ویلا دارای یک تراس لاکچری می باشد که چشم هر بیننده را به خود جذب میکند، فقط کافیست در تراس باشید و از این فضای دل انگیز زیبا کوهستانی و جنگل سرسبز رودخانه ای با اب های شفاف و روان که در اطراف این ساختمان اشراف دارد نهایت لذت را ببرید.

برای درخواست مشاوره رایگان کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است، کلیک کنید تا مشاوران حرفه ای و مجرب ویلا دنیز به سوالات شما پاسخ دهند تا ابهامی برای خرید این ویلا دوبلکس جنگلی در لاویچ را نداشته باشید.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: لاویج

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15812
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه