صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ سرسبز جنگلی در شمال

خرید ویلا باغ سرسبز جنگلی در شمال

693

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15824
زمین
600 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1396
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ سرسبز جنگلی در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

با ما همراه باشید تا شما را به خرید ویلا در شمال با یک ویلا باغ سرسبز جنگلی در سعادت اباد چمستان سرسبز، دارای اب و هوای خوش اشنا نماییم.

نو بهارست و چمن خرم و گلزار اینجاست...

با چشم بسته هم از بین چندین ویلا در شهرک های اطراف می توانید این ویلا باغ را پیدا کنید. بوی چمن و گل و درختان شما را مست میکند بطوریکه با وجود پوشش گیاهی انبوه و همجواری با جنگل و دارای حیاط بزرگ دارای درختان مرکبات پربار در کمتر شهرکی میتوانید چنین مشخصاتی را بیابید، انچه از ویلای جنگلی حاضر مشاهده می کنید، بخش تمام شده این ویلاست  زیرا این ویلا باغ در سال 1396 ساخته شده و تمام امکانات و الزامات مهم اب، برق، گاز و سند مالکیت را دریافت نموده است.

این ویلا باغ در شهرکی تکمیل شده با نگهبانی 24 ساعته و محیط دل باز که انواع درختان مرکبات پر بار و گیاهان سرسبز را در ان میتوانید مشاهده کنید.

ویلا باغ فلت که به سبک خانه هایی روستایی دارای ایوانی بزرگ و دل باز است که دو طرف ویلا را پوشش داده و با توجه به محیط سرسبز و زیبایی که دارد، مناسب برای خانواده هایی است که دارای جعمیت زیاد و عاشق فضای باز و سرسبز هستند که میتوانند از این فضای دل باز و ویو عالی و ابدی به کوهپایه ویو به جنگل و.. نهایت لذت را ببرند.

برای بازدید از این ویلا باغ در چمستان میتوانید با تیم ویلا دنیز هماهنگی لازم را انجام دهید.

انچه به این ویلا باغ فلت جنگلی زیبایی وصف ناپذیری می بخشد متراژ و بنای این ویلاست.

این ویلا باغ جنگلی دارای متراژ 600 متر مربع مساحت زمین و متراژ 140 متر مربع مساحت زیر بنای این ویلا باغ فلت در چمستان زیبا است، که به صورت یک طبقه و 2 اتاق خواب و دارای سرویس ایرانی و فرنگی، انباری داخل ملک و حیاط، درب ضد سرقت، کابینت، شوفاژ و کولر اسپلیت، شومینه و الاچیق و... امکانات و امتیازات این ویلا باغ بوده است که باید در جریان باشید.

 برای خرید ویلا، ارتباط گرفتن با مشاور املاک‌هایی که شناختی از آن‌ها ندارید کمی دشوار خواهد بود، برای اطلاعات بیشتر از ویلا دنیز کافیست    درباره ما را کلیک کنید.

اگر قصد خرید ویلا سند دار، را دارید پیشنهاد مشاوران ویلا دنیز به شما این ویلا باغ جنگلی است، زیرا این ویلا دارای سند 6 دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار نیز می باشد و شرایط فوق العاده پرداخت این ویلاباغ که یک امتیاز خوبی محسوب میشود، امتیازی مثل نقد، اقساط و معاوضه کردن ارایه می گردد.

اگرچه نیازمند مشاوره رایگان هستید کافیست دکمه ثبت درخواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است فشار دهید تا مشاوران حرفه ای و مجرب ویلا دنیز با شما هماهنگی لازم را انجام دهند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین و زیبا ترین ها را به شما پیشنهاد می کند.

 


محدوده آدرس: سعادت اباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15824
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه