صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید یک دستگاه تربیلکس نما سنگی جنگلی در شمال

خرید یک دستگاه تربیلکس نما سنگی جنگلی در شمال

623

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
5،100،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط4ماهه بدون بهره
کد ملک 15825
زمین
330 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید یک دستگاه تربیلکس نما سنگی جنگلی در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز.

 بهترین گزینه خرید ویلا، خرید ویلا در شمال میتواند باشد، ویلایی در دل جنگل با زیبایی طبیعی و بکر 4 فصل سال و رو به جنگل در محیطی امن و شهرکی با جکوزی، داخل ویلا با تراسی با ویو به کوهپایه و چشم انداز دریا و جنگل در مکانی بکر و متصل به جنگل و نزدیک به دریا همراه باشد.
نکته عطف این ویلا سازه ای مدرن در بهترين منطقه چمستان درون شهرک با نگهبانی 24 ساعته و متصل به جنگل رو به کوه و جنگل واقع شده است.
خرید ویلا در شهرک با طراحی بینظیر رو به جنگل و دریا در بهترین منطقه ویلایی چمستان(اپادانا) با مساحت زمین 330 متر و سازه ای در سه طبقه به همراه تراس به متراژ 400 مترمربع در 4 خواب به صورت مستر که در طبقات تقسیم شده میتواند بهترین مورد خرید ویلا تربیلکس با ویو کوه پایه و جنگل در شمال برای شما متقاضیان خرید چنین ویلایی مدرن و لوکس و كامل باشد.

 اگر بخواهیم از قیمت ویلا بگوییم باید توجه به متراژ زمین و مساحت بنای ویلا و از همه مهم‌تر منطقه و موقعیت و داشتن ویلا سند دار را مورد نظر داشته و با توجه به ارزش زمین در بهترین منطقه از چمستان و هزینه ساخت چنین ویلایی با متریال مشخص، در سازه تریبلکس می‌توان قیمتی بالاتر نسبت به دوبلکس و بقیه ویلا بوده و ارزش بالایی برای مالک و فروشنده این ملک است.

با توجه به خواسته خریدار این ویلا به صورت نقد و اقساط و معاوضه انجام می پذیرد.

با امتیازاتی که گفته شده میتوانید هر چه زودتر اقدام به خرید ویلا تربیلکس جنگلی در یکی از شهرک های چمستان زیبا شوید.

این ویلا دسترسی سریع و اسان به مراکز تفریحی و گردشگری اطراف مثل شهر های نور، رویان، نوشهر دارا می باشد.

آن زمان که بر فرازِ تریبلکس می‌ایستید و نگاهی می‌اندازید به منظره‌ای که در مقابل نگاهتان قد علم کرده و خودنمایی می‌کند، به وجد خواهید آمد و لبریز خواهید شد از زیبایی‌های وصف ناپذیر و شگفتی‌های زیاد لذت خواهید برد.

این ویلا دارای امتیازاتی مثل تاسیسات گرمایی نظیر شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف، پکیج دیواری و کولر اسپلیت و امکاناتی مثل درب ریموت دار، درب ضد سرقت، انباری داخل ملک، الاچیق و ...می باشد. این ویلا دارای طراحی و معماری داخلی شیک و مدرن که با کابینت های جدید و به روز کاغذ دیواری شیک و سقف کنف کاری، کمد دیواری و کف پوش زیبا و... اکازیون دیزاین شده است و همچنین طراحان این ویلا جنگلی محوطه سازی در حیاط را با درخت کاری فضای سرسبزی ایجاد کردند.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

اگر نیازمند مشاوره بیشتر هستید کافیست دکمه ثبت درخواست مشاوره که سمت راست همین صفحه است کلیک کنید تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز در اسرع وقت با شما هماهنگی لازم را انجام دهند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند. 


محدوده آدرس: منطقه حوزه ی شهری چمستان (آپادانا)

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 15825
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه