صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ دلباز و دلچسپ جنگلی در چمستان

خرید ویلا باغ دلباز و دلچسپ جنگلی در چمستان

539

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،900،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 15847
زمین
350 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ دلباز و دلچسپ جنگلی در چمستان 

 

 با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حال داتون خوب باشه.

خرید ویلا در شمال در چمستان سرسبز و دارای اب و هوای خوش شاید برای شما جذاب باشد و می‌خواهیم یک ویلا دوبلکس جنگلی که  زمینی به مساحت 350 متر در دو‌طبقه با 3 خواب به صورت مستر در سازه دوبلکس 200 متری در چمستان و روستای سعادت اباد در حومه احداث گردیده معرفی نماییم.

با ما همراه باشید.

با خرید ویلا در شهرک دارای محوطه‌‌ای زیبا با حیاط سازی کامل، مناسب برای ویلاهای مستقل با تراسی ممتاز رو به جنگل با ویو بی‌نظیر و رویایی به کوهپایه و دریاچه و جنگل را در اختیار خواهید داشت.
خرید ویلا سند دار به صورت شرایطی خود امتیاز بزرگی است شرایط نظیر نقد و اقساط و معاوضه کردن که یک فرصت فوق العاده ای برای خریداران ویلا در شمال می باشد، اما علاوه بر این، چشم‌انداز رویایی جنگل، از لحاظ مدارک و اسناد، دارای سند 6 دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و پایان‌کار بوده که با خرید این ویلا جنگلی حس مالکیت یک ویلا لوکس در شمال را تجربه خواهید کرد.

اگر قصد بازدید از این ویلا دوبلکس جنگلی در چمستان را دارید کافیست با تیم ویلا دنیز هماهنگی لازم را انجام دهید.

با خرید ویلا در چمستان امکان دسترسی سریع و اسان به مراکز تفریحی و مراکز خرید و مناطق گردشگری در شهر های اطراف چمستان مثل نور، رویان، نوشهر، بابلسر، محموداباد و مکان های تفریحی مثل دریاچه الیمالات، ابشار اب پری، پارک جنگلی نور و ... میتوانید داشته باشید که نهایت لذت را ببرید.

ویلا در شمال را به دو مدل ویلای مستقل، ویلای شهرکی خواهید دید که سلیقه افراد در خرید این دو سبک ویلا متفاوت می‌باشد، البته ویلا شهرکی محاسن و مزایایی برتر از ویلای مستقل دارد که همین مساله منجر به فروش بهتر و خرید ویلا در شهرک در شمال شده است.
ویلای شهرکی دارای سبک نقشه‌های مشابه و هم‌تیپ بوده که از قانون شهرک در ساخت تبعیت می‌کند و قانون منظمی دارند، که این مساله باعث امنیت چشم‌انداز و زیبایی ویلا های شهرکی شده است و ویلایی که در شهرک قرار دارد دارای امنیت کامل در هنگام غیبت مالک است که توسط نگهبانان مجموعه  و دوربین مدار بسته ویلا تامین میگردد.
اصولا ویلاهای شهرکی دارای مدارک و اسناد مالکیت کامل و دارای کنتور برق و گاز مستقل و آب شهری جهت استفاده می‌باشند.

این ویلا دارای یک حیاط دل باز شیک که با درختان و گیاهان زینتی طراحی شده که زیبایی بی نظیر و ابدی به فضای این ویلا دوبلکس جنگلی داده است.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

اگر نیاز به مشاوره رایگان برای خرید ویلا دارید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است فشار دهید تا مشاوران حرفه ای مجموعه دنیز در اسرع وقت با شما هماهنگ کنند.

برای ارتباط و تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15847
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه