صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما رومی در شمال

خرید ویلا دوبلکس نما رومی در شمال

692

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 15848
زمین
220 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، بهترین ها را برایتان ارزو میکنم، امیدوارم حالتون خوب باشه.

فروش ویلا استخر دار به ویلاهایی که در محوطه خود یا درون ساختمان دارای استخر به ابعاد و مساحت کوچک یا بزرگ هستند اطلاق می‌شود و در حدود 20 درصد از ویلاهای موجود در شمال دارای چنین امکانات و متریالی هستند که در دو موقعیت ساحلی و جنگلی در جای جای شمال یافت می‌شوند.

چنان‌ چه ویلا از مساحت زمین کمتر و مساحت بنای بیشتری برخوردار باشد، اصولا استخر را داخل ویلا و برعکس مساحت زمین بیشتر و چند برابر مساحت ساختمان باشد استخر را در محوطه ویلا خواهید دید.

ویلای فروشی استخردار در یکی از بهترین مناطق شمال کشور در محدوده چمستان و در موقعیت زیبای جنگلی که در ارتفاع بوده قرار گرفته و این مزیت باعث می‌شود علاوه بر چشم‌انداز جنگل شما از چشم‌انداز کوهپایه نیز بهره‌مند باشید، که از این ویلا می‌شود به عنوان ویلا دوبلکس جنگلی نیز یاد کرد.

فروش ویلا در شمال در سازه‌ها و متریال و موقعیت مختلف وجود دارند و هر توان مالی و سلیقه‌ای می‌تواند از آن بهره‌مند شود، اصولا چنین ویلاهایی از لحاظ قیمتی با ویلاهای معمولی اختلاف بیشتری دارند که این ویلا دوبلکس جنگلی دارای شرایط خرید فوق العاده نظیر نقد، اقساط، و معاوضه کردن نیز ارایه گردیده است.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا دوبلکس جنگلی در چمستان؛

مکانی دنج نزدیک به دریا و جنگل، داشتن سند مالکیت، نصب کنتور برق، گاز، داشتن استخر، دارای 4 اتاق خواب به صورت مستر، چشم‌انداز عالی ابدی به کوهپایه، دریاچه و جنگل، قیمت مناسب، از امکانات و عوامل مهم ویلا شمال با استخر در این منطقه از چمستان خواهد بود.

فروش ویلا سند دار  در زمینی به مساحت 220 و سازه‌ای 200 متری دوبلکس 4خواب معرفی می‌گردد که علاوه بر داشتن استخر، آشپزخانه، امکاناتی مثل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام، پکیج دیواری، گرمایش از کف، شوفاژ، شومینه و... برخوردار می باشد.

ویلای فروشی استخردار همان‌طور که اشاره کردیم در موقعیت جنگلی و در محیطی تهرانی‌نشین با امنیت کامل، با داشتن نگهبان به صورت مستقل بنا شده و چنان‌چه تمایل به خرید چنین ویلایی در شمال دارید، از آن می‌توان به خرید ویلا در شهرک مستقل یاد کرد. اگر در پی یافتن ویلای فروشی استخردار  دوبلکس جنگلی در شمال هستید، این ویلا در بهترین منطقه شمال از امکانات کامل و داشتن سند مالکیت و از همه مهم‌تر چشم‌ انداز به جنگل در این ویلا، آن را به یکی از بهترین ویلای استخردار فروشی در شمال مبدل ساخته و پیشنهاد مشاوران ویلا دنیز به شما بازدید از این ویلا می باشد.

برای در خواست مشاوره کافیست فرم ثبت در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد را فشار دهید تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس با ویلا دنیز کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.

 

محدوده آدرس: بهدشت

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15848
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه