صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید یک دستگاه ویلا دوبلکس نما مدرن در محموداباد

خرید یک دستگاه ویلا دوبلکس نما مدرن در محموداباد

631

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
5،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط4ماهه بدون بهره
کد ملک 15851
زمین
560 متر مربع
بنا
280 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید یک دستگاه ویلا دوبلکس نما مدرن در محموداباد

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

همه خریداران ویلاهای ساحلی بر این باورند که ویلا ساحلی در شمال به جهت اینکه سکوت و ارامش و دید مستقیم و بی انتها دریا و خصوصا در شهرک های خصوصی ساحلی و نزدیکی به ساحل و جنگل و دوری از سر و صدای جاده اصلی از ویژگیهای مهم و اساسی ویلا در منطقه ساحل دریا می باشد، با ما همراه باشید تا شما را به ویلا دوبلکس جنگلی در درویش اباد محمود اباد اشنا نماییم.
با خرید ویلا در شمال می توانید صاحب یکی از ویلا ها در بهترین و خوش اب و هوا ترین منطقه در کشور شوید، این ویلا استخر دار شامل 560 متر مربع مساحت زمین و مساحت زیر بنا 280 متر مربع در سازه دوبلکس و کاملا اصولی و شخصی ساز داخل شهرک زیبای ساحل با سند شش دانگ مالکیت و 4 اتاق خواب به صورت مستر برای ان طراحی شده است.

موقعیت این ویلا در شهرک ساحلی محمود اباد می باشد در نتیجه ویلا هایی که در شهرک قرار دارد دارای امنیت کامل در هنگام غیبت مالک است که توسط نگهبان 24 ساعته مجموعه این امنیت تامین می شود.

این ویلا زیبا در محموداباد دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد این ویلا استخر دار دارای یک معماری بی نظیر داخلی مدرن و سازه لوکس به فضا حیاط و در داخل ویلا، نمای بی نظیری داده است که با این دیزاین طراحی شده می توانید نهایت لذت از داخل ویلا و از تراس که ویو ابدی و عالی به دریا و کوه چایه و جنگل و دریاچه و.. ببرید.

این ویلا دارای استخر، سونا، جکوزی می باشد که شما را از شنا کردن در استخر و دریا شهر بی نیاز می کند، این ویلا دارای کابینت و کمد دیواری شیک و مدرن کاغذ دیواری لوکس، کف پوش سنگ که نمای بی نظیری به سالن داده نهایت لذت را ببرید، امکاناتی مثل درب ضد سرقت، درب ریموت دار، دوربین مدار بسته، می باشد که میتواند امنیت ویلا را افزایش بدهد و همچنین دارای گرمایش از کف، شوفاژ، شومینه، پکیچ دیواری و کولر اسپلیت میباشد که شما دیگر نیاز به تهیه تاسیسات گرمایی نمی باشید.

این ویلا سند دار دارای امتیاز خرید به صورت نقد و اقساط و معاوضه کردن نیز ارایه می گردد که می توانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید که صاحب که ویلا شیک در منطقه توریستی و تفریحی محمود اباد شوید.

بازدید از این ویلا را توسط تیم ویلا دنیز از دست ندهید.

خرید ویلا ساحلی در شمال و خصوصا در متل محموداباد و نوشهر و نمک آبرود به دلیل نزدیکی جنگل و دریا به هم و توریستی بودن این مناطق همیشه از دید خریداران ویلا در شمال حائز اهمیت بوده و چه بهتر كه میتوان ویلا ساحلی در نزدیکی دریا با قیمت مناسب و واقعی را به خریداران ویلا در شمال معرفی کرد.

برای درخواست مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است را فشار دهید تا مشاوران مجرب مجموعه دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی نمایند.

برای ارتباط و تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: درویش اباد

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 15851
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه