صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نما رومی دوبلکس در نور

خرید ویلا نما رومی دوبلکس در نور

680

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،100،000،000 تومان
کد ملک 15853
زمین
230 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما رومی دوبلکس در نور 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

عنوان فروش ویلا در شمال را مطرح کردیم تا موردی را که در حومه شهر نور واقع شده را به عزیزانی که قصد خرید ویلا در نور را دارند معرفی کنیم.

با  ما همراه باشید.
چرا نور؟ در بین شهرهای ساحلی در شمال قرار دارد و از یک سو به دریا و از سمت دیگر به جنگل مرتبط است و همچنین دارای جاذبه‌های گردشگری شناخته شده در محدوده خود می‌باشد، و ویلاهای موجود در این شهر جزو ویلاهای پرطرفدار در شمال شناخته می‌شوند.
در نور فروش ویلا به بخش‌های مختلف ساحلی و جنگلی که هر کدام با سازه‌های متنوع مدرن و معمولی درون شهرک یا به صورت ویلا مستقل و بیرون از شهرک وجود دارند، ما در این قسمت می‌خواهیم یک ویلا نیم پیلوت فروشی در نور که درون شهرک قرار دارد را به شما با مشخصات کامل اشنا نماییم، تا چنانچه تصمیم به خرید ویلا در شهرک نور گرفتید اطلاعات کامل را داشته باشید.و این ویلا در شهرک دارای امنیت بالایی است که دارای نگهبانی 24 ساعته و ساختمان دارای دوربین مدار بسته می باشد که خیالتان بابت امنیت میتوان راحت باشد بازدید از این ویلا را توسط تیم دنیز را از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.
ویلایی که با فاصله کم از دریا و نزدیک به جنگل قرار گرفته و در متراژ زمین 230 متری و ساختمانی به سبک کلاسیک نیم پیلوت در مساحت 150 متر با 3 خواب به صورت مستر درون مجموعه‌ای ویلایی به نام شهرک که دارای نگهبانی 24 ساعته و از همه مهم‌ تر دارای چشم انداز عالی به دریا، جنگل، کوه پایه و... می باشد که چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود خواهد کرد.

ویلا نما رومی و مدرن در دو طبقه به صورت نیم پیلوت، اتاق خواب به صورت مستر، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کف‌پوش سرامیک، دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت، گرمایش از کف، پکیج دیواری، شوفاژ، شومینه، کولر اسپلیت و...دارا می‌باشد و این ویلا نیم پیلوت جنگلی دارای تراسی بزرگ و دلباز که چشم‌انداز و منظره زیبای کوه و جنگل را برای شما به ارمغان آورده است.

اگر قصد خرید ویلا سند دار در شمال را دارید، مشاوران مجرب ویلا دنیز، این ویلا نیم پیلوت جنگلی با نمای مدرن و کلاسیک در نور را به شما پیشنهاد میدهد؛ زیرا این ویلا لوکس دارای سند مالکیت شش دانگ، عرصه و اعیان، تک برگ و پایان کار میباشد و اگر بخواهیم از امتیاز فوق العاده مناسب این ویلا به شما بگوییم این است که این ویلا دارای امتیاز نقد،  اقساط و معاوضه کردن نیز ارایه می گردد که میتوانید از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید.
 
برای درخواست مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که سمت راست همین صفحه قرار دارد، فشار دهید تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز پاسخگو سوالات شما باشند.
 
برای تماس و ارتباط با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.
 
ویلا دنیز همیشه به شما بهترین ها را پیشنهاد میدهید.
 

محدوده آدرس: پشت پارک جنگلی نور

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 15853
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه