صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا تربیلکس نماهخامنشی در امام زاده عبدالله

خرید ویلا تربیلکس نماهخامنشی در امام زاده عبدالله

712

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون
کد ملک 15854
زمین
320 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تربیلکس نماهخامنشی در امام زاده عبدالله 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

 

ویلا در شهرک امل دارای سند شش دانگ در 320 متر مساحت زمین و با حدود 400 متر بنا با سازه مدرن تریبلکس واقع در آن در سه طبقه و با 3 اتاق خواب به صورت مستر در محوطه ای سرسبز و زیبا در امل در منطقه امام زاده عبدالله در اختیار شما قرار گرفته است، با ما همراه باشید تا بیشتر با این ویلا تریبلکس جنگلی بیشتر اشنا شوید.

خرید ویلا در شمال و نزدیک شهر میتواند خریدی رضایت بخش و مناسب برای شما باشد و دسترسی به امکانات شهری و به مراکز خرید مراکز تفریحی و شهر های ساحلی محموداباد، بابلسر  خیلی سریع و راحت برای شما می باشد.
امل یکی از شهرستان های استان سرسبز مازندارن با شهرک های بزرگ و كوچگ و تاریخچه ی کهن و طولانی است، شهرستان امل شامل دو بخش کوهستانی و جنگلی میباشد و به دلیل دارا بودن جنگل _ کوه و دریا و همچنین موقعیت عالی و آب و هوای بینظیر مورد توجه خیلی از افراد برای خرید ویلا در مناطق شمالی ایران شده است.

شهرستان امل دارای بیمارستان و دانشگاه و ... می باشد، در امل ویلاهای بسیار شیک و زیبایی در شهرک های اطراف این شهر ساخته شده است و هر شخصی با هر توان مالی که دارد دوست دارد یک ویلای شیک در این شهر توریستی داشته باشد فرصت مناسبی است که از این ویلا بازدید نماید، که حتی برای خرید چنین ویلا شرایط پرداخت فوق العاده ای در نظر گرفته شده است شرایط نظیر پرداخت به صورت نقد، اقساط و معاوضه برای ان در نظر گرفته شده است و خرید دار محترم میتواند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

ویلاهای شهرکی آرامش و امنیت را برای خریدارن به ارمغان می آورند و  به دليل داشتن نگهبانی 24 ساعته و ساختمان دارای درب ضد سرقت و دوربین مدار بسته این ویلا جنگلی در امل دارای امنیت بالایی می باشد.
ویلاهای جنگلی به دلیل فاصله کمی که از دریا دارند عمر بیشتری خواهند داشت و رطوبت کمتر به آنها آسیب میزند، خرید ویلا و زمین در امل می تواند سرمایه گذاری خوبی برای آینده ی شما باشد زیرا که مدام در حال پیشرفت است، این ویلای شهرکی فروشی در امل درست مطابق میل و خواسته ی شما ساخته شده است.

بازدید از این ویلا تریبلکس را توسط مشاوران دنیز از دست ندهید.

و ان دسته از افرادی که خرید ویلا سند دار برایشان اهمیت دارند می توانند از این ویلا بازدید نمایند؛ زیرا این ویلا دارای سند شش دانگ، تک برگ, عرصه و اعیان و پایان کار نیز می باشد که با خرید این ویلا می توانید مالکیت یک ویلا لاکچری در یکی از شهر های خوب استان مازندران در شهر امل را تجربه نمایید.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

برای در خواست مشاوره کافیست فرم ثبت در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد فشار دهید، تا مشاوران مجموعه دنیز در اسرع وقت به سوالات و در خواست شما رسیدگی کنند.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو میکند.


محدوده آدرس: امام زاده عبدالله

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15854
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه