صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید یک دستگاه ویلا نما کلاسیک دوبلکس در چمستان

خرید یک دستگاه ویلا نما کلاسیک دوبلکس در چمستان

559

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15855
زمین
280 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید یک دستگاه ویلا نما کلاسیک دوبلکس در چمستان 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

 فروشندگان ویلا در شمال بهتر است در بازار امروز ملک و افزایش سلیقه خریداران در انتخاب و خرید ویلا در شمال، ویلا را بر اساس منطق و خواسته خریدار بسازند و این منطق در وحله اول از انتخاب نقشه زیبا و نزدیک به خواسته بیشتر خریداران بوده و بعد از آن انتخاب زمین و محله که عموما تهران نشین و محلی و روستانشین برای ساخت ویلا دوبلکس جنگلی میتواند باشد که ترجیحا در محیط شهرکی بین جنگل و دریا و با فاصله نزدیک تا جاده اصلی و دارای امنیت باشد و ویلاهای ساخته شده با فاصله زیاد از هم و چشم انداز باز و کافی محیط اطراف را دارا می باشد و مهم تر از همه اینکه دارای سند مالکیت در نهایت پایان کار می باشد و به خریدار تعلق می گیرد.

فروش ویلای کلاسیک مدرن با طراحی خاص و در اصطلاح با نما رومی در شهرک جنگلی زیبا ما بین دریا و جنگل با چشم انداز رویایی یک ویلا کلاسیک را مشاهده خواهید کرد.
ویلا در شهرک در یکی از مناطقی در شمال در امیراباد چمستان در یک شهر توریستی و تفریحی که بین دریا و جنگل واقع شده و به شما عزیزان معرفی میکنیم این ویلا جنگلی دوبلکس دارای زمین به متراژ 280 متر و زیربنا 200 متر با سند مالکیتی 6 دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان در سازه و ساختمان ویلا طرح رومی دوبلکس و کاملا شخصی ساز زیر نظر مهندیسین حرفه ای اجرا گردیده و این ویلا دوبلکس با قرارگیری در بهترین جای داخل شهرک نوساز با 3 خواب مستر به همراه کمد دیواری با سیستم گرمایش پکیج و شوفاژ، شومینه و گرمایش از کف و سیستم سرمایش کولر اسپلیت خواهید داشت.
در ابتدای ورود به حیاط ویلا، با دیوار و نرده بتونی و فضای سبز منحصر بفرد شامل درختان انبوه و گلهای تزیینی و فضا سازی شیک با حوضچه در محوطه نمای شیکی به حیاط بخشیده است.
بازدید از این ویلا دوبلکس جنگلی را توسط تیم دنیز از دست ندهید.
شهرک دارای نگهبانی و ویلا دارای درب ریموت دار، درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته دارای امنیت بالا می باشد.
ویلا سند دار با توجه به موقعیت عالی شهرک كه زبانزد خاص و عام بوده و یکی از پرطرفدارترین شهرک در شمال، به دلیل نزدیکی با دريا و جنگل و در موقعیت خاص ویلا که بین جنگل و دریا با چشم انداز بینظیر و محیطی دنج و آرام می باشد و همچنین شرایط فوق العاده مناسب خرید این ویلا که به صورت نقد، اقساط و معاوضه انجام می گیرد  با کلیه مدارک مالکیت تحویل خریدار می گردد.
اگر نیازمند مشاوره رایگان می باشید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه می باشد را فشار دهید تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی نمایند.
 
این ویلا را بخاطر بسپارید ویلا دنیز بهترین ها را برایتان در نظر گرفته است.
 
برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.
 

محدوده آدرس: امیراباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15855
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه