صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس استخر دار در شمال

خرید ویلا دوبلکس استخر دار در شمال

579

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،600،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15856
زمین
350 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخر دار در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدورام حالتون خوب باشه.

خرید ویلا در شمال و فروش ویلا در دامنه کوه و پای جنگل نسبت به ویلاهای دیگر مزایایی دارد که این محاسن باعث شده تا خریداران ویلا جنگلی در شمال بیشتر رو به خرید ویلا در حاشیه جنگل و دامنه کوه بیاورند و دلیلش ارتفاع زیاد در دامنه کوه و  ویو ویلا رو به دریاچه و همینطور ویو و چشم انداز باز و کامل جنگل اطراف میباشد.
چه خوب است ویلایی که در دامنه جنگل و پای کوه خرید میكنید مانند این ویلا در مجموعه شهرکی با ویلاهای متعدد و نگهبانی و امنیت کامل و منظم در نبود شما باشد.
در شمال خرید ویلا و فروش ویلا امروزه در چمستان و رویان و متل قو اتفاق می افتد و در این میان خرید ویلا در چمستان به دلیل نزدیک بودن کوه و دریا به هم باعث شده ویلاهایی که در شیب كوه و در ارتفاع جنگل قرار دارند اكثرا بدون دید دریا شامل می باشد، با ما همراه باشید تا شما را به ویلا استخر دار در چمستان اشنا نماییم.
فروش ویلا در شهرک پای کوه و در دامنه جنگل با نقشه دوبلکس در 2 طبقه و دارای 4 اتاق به صورت مستر طراحی شده و دارای سیستم سرمایش و گرمایش نطیر گرمایش از کف، شوفاژ و شومینه وکولر اسپلیت و پکیج دیواری در تمامی قسمت های ويلا قرار گرفته است، و همچنین دارای تراس و الاچیق كه به طبیعت زیبا جنگل و چشم انداز كامل به کوهپایه و جنگل  اطراف به صورت كامل خواهید داشت، در حياط ویلا استخر با پوشش شیشه ای جهت محفوظ ماندن از دید همسایگان و حیاط سازی كامل اجرا شده است.
خرید ویلا در شمال باید حساب شده و منطقی باشد و با در نظر گرفتن تمامی جوانب اقدام به خرید ویلا نمود، اغلب اشخاصی که توان خرید ویلا ساحلی در شمال و نوشهر و متل قو و یا تمایل به خرید ویلا در قسمت ویلا ساحلی ندارند اقدام به خرید ویلا جنگلی و در قسمت و حاشیه جنگل و پای کوه یا ویلا در دامنه جنگل را میپسندند، در مورد این ویلا فروشی زیبا در كنار جنگل و پای کوه كه میتواند خرید ویلا در شمال را برای شما با این موقعیت و سبک سازه مهندسی ساز با 4 خواب و دارای استخر در حیاط ویلا که خواسته اکثر شما است را به واقعیت تبدیل كند.

این ویلا دارای امنیت بالایی می باشد زیرا این ویلا در شهرک با نگهبانی 24 ساعته و ساختمان دارای دوربین مدار بسته می باشد و این ویلا دارای سند 6 دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار می باشد که اگر قصد خرید ویلا سند دار با شرایط پرداخت نقد و اقساط هستید این ویلا گزینه مناسبی برای شما می باشد.

 
برای درخواست مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است فشار دهید تا مشاوران ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند و هماهنگی لازم را انجام بدهند.
 
برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.
 
ویلا دنیز بهترینا را برایتان ارزو می کند.

محدوده آدرس: منطقه آپادانا

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15856
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه