صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس شهرکی در چمستان

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در چمستان

602

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15857
زمین
280 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در چمستان 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

ویلای فروشی چمستان در منطقه امیراباد در بین شهرهای مازندران و شمالی کشور که در این حیطه فعالیت دارند یک سر و گردن بالاتر و دارای مشتریان خاصی است و دلیل آن موقعیت شهر در نزدیکی دریا و جنگل در این شهر زیبای جنگلی است.
ویلای فروشی در چمستان را به صورت جنگلی و ساحلی با سازه‌های فلت، نیم‌دوبلکس، دوبلکس و تریبلکس به صورت مستقل و شهرکی با استخر و یا بدون استخر خواهید یافت که در هر شرایطی با قیمت مشخص وجود دارد. با همراه باشید تا شما را به این ویلا دوبلکس جنگلی اشنا نماییم.

این ویلا زیبا در چمستان در سازه  ویلا دوبلکس جنگلی است که کاملا چسبیده به کوه است و به صورت ویلای فروشی دوبلکس 3 اتاق خواب به صورت مستر  برای عزیزانی که در جستجوی چنین ویلایی هستند کاملا مناسب است در ضمن این ویلا با داشتن سند مالکیت شش دانگ نیز جزو ویلا سند دار در چمستان به شما عزیزان ارایه می‌شود.

ویلایی که درست در پای‌کوه و چسبیده در دامنه جنگل با سند شش دانگ مالکیت در زمينی به مساحت 280 متر در دو طبقه به متراژ 200 متر به صورت سازه دوبلکس با حیاط‌سازی کامل با فضا سازی زیبا از درختان و گیاهان زینتی می باشد و همچنین مجهز به نصب امتیازات و کنتور اب برق و گاز می باشد این ساختمان دارای دوربین مدار بسته می باشد. 

ویلا در چمستان که چسبیده به جنگل بوده و در بهترین منطقه از شمال که جنگل و دریا در کمترین فاصله از هم قرار داشته است. و همچنین شهرستان چمستان می‌تواند بهترین گزینه و انتخاب مناسب برای افرادی باشد که قصد مهاجرت و اقامت فصلي يا دايم به استان مازندران و خرید ویلا در شمال را دارند باشد.

بارش باران در این شهرستان در زمستان و پاییز به اندازه کافی بوده و خوشبختانه فاقد مشکل بی ‌آبی و كمبود آب است، همين‌طور نزدیک به جنگل همیشه سبز و توریستی سیسنگان و نور می‌باشد که سالانه گردشگران زیادی را در خود جای داده است.

به دلیل جاذبه‌های گردشگری متفاوت و همچنین آثار باستانی بی‌شمار و از همه مهمتر نزدیک بودن به جاده چالوس خرید ویلا در چمستان طرفداران زیادی دارد و هر روز به تعداد آنها طبق آمار در سايت‌های فروش ويلا در شمال و چمستان افزوده می‌شود.

ویلاهای جنگلی فروشی در چمستان دارای تنوع زیاد هستند این ویلاها یا به صورت شهرکی ساخته می‌شوند که در این صورت بسیار با امنیت و دنج محسوب می‌شوند؛ زیرا که

ویلا در شهرک دارای نگهبانی و مراقبت شبانه روزی است یا به صورت مستقل که دارای همسایگی بومی و غيربومی در مکانی آباد و زنده می‌باشد، دارای امنیت می باشد.

 
اگر نیازمند مشاوره رایگان هستید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است فشار دهید تا مشاوران مجرب ویلا دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.
 
برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.
 
ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.

محدوده آدرس: امیراباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15857
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه