صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن در چمستان

686

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
3،600،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15861
زمین
450 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن در چمستان

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

فروش ویلای مهندسی ساز در شمال با کیفیت ساخت عالی را بیشتر در شهرک های برند با تیپ ویلاهای شبیه به هم و زیر نظر یك سازنده میتوان دید، و سازنده و معمار ویلا با این حجم کار وسیع و مدیریت منظم مطمینا ویلا با سازه ای زیبا و اصول كامل مهندسی ساخته خواهد شد.

با ما همراه باشید تا شما را به یک ویلا استخر دار در یکی از مناطق سرسبز و خوش اب و هوا شمال در منطقه جاده دریا در چمستان توریستی و تفریحی اشنا نماییم.

خرید ویلا در شمال دارای مزیت ها بسیار زیادی می باشد با خرید این ویلا دوبلکس جنگلی در شمال میتوانید دسترسی راحت و اسان به مناطق شمال داشته باشید، مناطق فوق العاده زیبا دارای چشم انداز زیبا و دل باز و همیشگی که همه افراد را به خود جذب میکند، و این ویلا با داشتن مناطق گردشگری و تفریحی و مراکز خرید در چمستان و شهر های اطراف چمستان مثل نور، رویان، نوشهر و ... همچنین دارای فاصله کم به دریا و جنگل و کوه های اطراف میتوانید نهایت لذت را با خانواده و دوستان خود در تعطیلات ببرید.
 این ویلا در شهرک با امنیت کامل با نگهبانی 24 ساعته می باشد و همچنین این ویلا دوبلکس جنگلی فول امکانات با لوکس ترین لوازم و دیزاین مدرن همچنین با مشاعات زیبای شهرک و امتیازات سند مالکيت جزو بهترین ویلای فروشی در چمستان و شمال کشور در مازندران مطرح میشود.

لازم به ذکر است که این ویلا لاکچری زیبا استخر دار نیز می باشد و برای ان دسته از عزیزان که معیار خرید ویلا استخر دار را دارند این ویلا گزینه مناسبی برایشان می باشد.

همچنین این ویلا دارای سند مالکیت 6 دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان می باشد که پیشنهاد مشاوران ویلا دنیز به شما بازدید از این ویلا سند دار می باشد که این فرصت مناسب خرید ویلا به صورت نقد و اقساط و معاوضه کردن که برای این ویلا ارایه گردیده است نهایت استفاده را ببرید و صاحب یکی از ویلا لاکچری دارای امکانات کامل در چمستان و دارای ویو بی نظیر به کوه جنگل بشوید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

ویلاهای مهندسی ساز در چمستان و در کل شمال دارای پلانی بدون نقص و استانداردهای ساختمان سازی توسط یک مهندس مجرب و کار کشته اجرا می شوند، ویلاهایی که توسط یک مهندس کاردان ساخته شده اند جدا از اینکه دارای سازه ای استاندارد و مستحکم هستند، در برابر عوامل طبیعی از قبیل سیل، زلزله، طوفان و...مقاوم بوده و دارای زیبایی های منحصر به فرد هستند و از هزینه های اضافی در ساخت جلوگیری کرده اند.

اگر نیاز به مشاوره بیشتر نیازمندید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد فشار دهید تا مشاوران مجرب محموعه دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.

 

محدوده آدرس: جاده دریا

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 15861
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه