صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شاهنشین در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شاهنشین در نوشهر

592

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
5،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15869
زمین
260 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شاهنشین در نوشهر

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلا دوبلکس جنگلی در یکی از بهترین منطقه در شمال کشور در بخارده، نوشهر را به شما معرفی کنم، با ما همراه باشید.

 قيمت فروش ويلا ساحلی در شمال، با موقعيت ويلا ساحلی در محل و منطقه و نوع سازه و بنا ويلا با متراژ زمين ويلا ساحلی بسته در شهرک و با نگهبان و امنيت و يا به صورت مستقل و دربست، ويلا در شمال ارزش گذاری ميشود.
قيمت فروش ويلا ساحلی مد نظر با مشخصات زير طبق نظر مالک و كارشناسان املاک در حدود 5 ميليارد تومان ميباشد كه اين قيمت با توجه به موقعيت و نوع ساختار ويلا و متراژ زمين و موقعيت مناسب شهركی ارزيابی و قيمت گذاری شده است.
ويلا ساحلی با مشخصات 260 متر مربع زمين و بناي دوبلكس 4خواب با متراژ ساختمان در حدود 240 متر مربع در منطقه ساحل و دريا و در يكی از زيباترين مناطق شمال، بخارده واقع  استان مازندران نوشهر با نگهبانی و امنيت شهركی و با مجوز ساخت و سندمالكيت و با كليه امتيازات آب و برق و گاز ميباشد.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.
ویلای ساحلی شیک و لاکچری با طراحی مدرن و شخصی ساز ویلا در شهرک با سند شش دانگ كه در طبقه اول با سالن پذیرایی بزرگ و با اشپزخانه و کابینت های mdf سرویس کف پوش شیک و سقف داخلی کناف و سقف بيرونی ويلا با نورپردازی مخفی هالوژنی محوطه زيبا و حياط كامل با آلاچیق و درختان تزئينی و ديوارهای سنگی با دروازه فرفورژه جلوه خاص به اين ويلا ساحلی داده است.

این ویلا استخر دار شیک و مدرن دارای امکانات کامل می باشد امکاناتی نظیر، استخر در حیاط، سونا و حمام، سرویس ایرانی و فرنگی، تاسیسات گرمایی نظیر، گرمایش از کف و شوفاژ و شومینه و کولر اسپلیت، درب ضد سرقت و دوربین مدار بسته و درب ریموت دار و..از امتیازات این ویلا دوبلکس ساحلی می باشد.

بازدید از این ویلا زیبا و شیک با طراحی مدرن را توسط مجموعه دنیز از دست ندهید.

این ویلا سند دار دارای رئوف گاردن و تراس دل باز و دارای چشم انداز به ویو همیشگی و ابدی به دریا، جنگل و کوهپایه می باشد که شما با

خرید ویلا در نوشهر می توانید از امتیازات زیاد این ویلا مثل در منطقه خوش اب و هوا، ویلا شیک با امکانات کامل و استخر در حیاط و دارای چشم انداز فوق العاده زیبا نهایت لذت ببرید.

این ویلا دارای سند مالکیت شش دانگ و تک برگ می باشد که میتوانید این ویلا دوبلکس جنگلی را به صورت نقد و اقساط و معاوضه خرید داری کنید.

اگر نیاز به مشاوره رایگان می باشید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران دنیز به در خواست شما در اسرع وقت رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس: بخارده

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15869
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه