صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک جنگلی در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک جنگلی در چمستان

629

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15871
زمین
25 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک  جنگلی در چمستان

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

 

 این ویلا باغ فلت با نمای سنگ کاری شده و حیاطی با طراحی گرم و شاداب، زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. مجموعه ای از امکانات رفاهی و تفریحی،

این ویلا در شمال را به گزینه ای مطلوب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. از جمله این امکانات می توان به 2 اتاق خواب با کمد دیواری، کابینت فول، شومینه، پکیج شوفاژ، بالکن بزرگ رو به طبیعت زیبای شمال، حیاط سازی حرفه ای و در نهایت انشعابات نصب شده اشاره کرد. این ملک دیوار کشی شده با سند، پایان کار، در منطقه ای جنگلی و در شهرکی با نگهبانی تمام وقت بنا شده و دسترسی های عالی ان به دریا، جنگل و مراکز خرید و گردشگری، این ویلا را یک سرو گردن از سایر موارد مشابه بالاتر برده است. فرصت را از دست ندهید و همین حالا صاحب این ملک نزدیک به دریا(فاصله 30 دقیقه) شوید. برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

فروش ویلا چمستان در نزدیکی شهر چمستان در منطقه اهودشت و در موقعیت شمال مابین جنگل و دریا در مکانی دنج تهرانی نشين ویلا در شهرک با امنیت کامل اجتماعی و محیطی و با ویو باز و کامل جنگل در روبروی ویلا که مانند تابلوی نقاشی طبیعی روح انسان را نوازش میدهد و دارای ویو همیشگی و ابدی وبو به کوهپایه و جنگل میباشد، طراحی شده است.

ویلا در شهرک در چمستان در بیشتر موارد سازه های چندساله و حیاط دار با زمینی به مساحت بالای 200 متر بوده و دارای سند مالکیت ثبتی و شش دانگ ميباشند، که این

ویلا فلت در حومه شهر و با فاصله کم تا جاده آسفالته و همچنین ویلا نزدیک جنگل و فروشگاه ها و سوپرمارکت و مواد غذایی روزمره و نانوایی و خدمات دیگر شهری با سهولت دسترسی آسان و همچنین چشم انداز رویایی مناظر کوه و جنگل كه آرامش مثال زدنی به انسان میدهد میتواند مورد مناسب خرید ویلا جنگلی برای اقامت دایم در چمستان برای خریداران باشد.
ویلایی با ویوی ابدی جنگل با متراژ 200 متر به صورت  ویلا سند دار و فلت در یك طبقه شخصی ساز و داخل شهرک با امنیت بالای محیطی و اجتماعی با سند شش دانگ 2 خوابه، با تراس بزرگ دل باز  در یکی از بهترین مناطق دیدنی شهرستان چمستان قرار داشته و به همراه نمای ساختمان با پوشش سنگ و حیاط سازی با موزاییک و فضای سبز که دور دیوار با درختان کاج  پوشانده شده است، که دید ابدی را بدون مشرف دارا میباشد.
قیمت ویلای مستقل مدنظر در شمال و شهرستان جنگلی چمستان با توجه به مشخصات و توضیحات کامل در مورد ویلا به همراه عکس و تصاویر ویلا مندرج در سایت املاک ، جهت تشخیص بهتر و انتخاب دقیق تر ویلا با قیمت مناسب  به فروش میرسد و چنانچه خریدار قصد خرید به صورت  نقد و اقساط و معاوضه داشته باشد میتواند اقدام به خرید این ویلا جنگلی کند. ناگفته نماند فاصله ویلا تا دریا و جاده اصلی و جنگل و نزدیک ترین زمان به مراکز تفریحی و خرید کمتر از چندین کیلومتر است.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید و در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی میکند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را برای شما ارزو می کند.


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15871
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه