صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در چمستان

614

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15872
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی  جنگلی در چمستان 

 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

با ما همراه باشید؛ زیرا قصد داریم به شما یک ویلا دوبلکس جنگلی نما مدرن در یکی از شهر های توریستی و گردشگری استان مازندران در اهودشت چمستان با امکانات کامل معرفی کنیم.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

خرید ویلا در شمال با سازه ای شیک و کلبه مانند با طراحی زیبا و تلفیقی از چوب و شيشه و آجر در نمای ظاهری ویلا، حس ویلا و حس بودن در شمال و دل طبیعت را  به شما ارمغان می دهد.

فروش ویلا با مساحت زمین 250 متر مربع  با سند شش دانگ عرصه و زیربنا 200 متر با پایانكار، که مربوط به بنا احداثی ویلا مذکور میباشد با سازه دوبلکس با سلیقه  داخل شهرک با سند در محيطی سرسبز از توابع شهرستان چمستان سرسبز واقع شده است.

 

فروش این ویلا در منطقه جنگلی داخل شهرک در اطراف دامنه و پای کوه، با نگهبانی 24 ساعته و درب ریموت دار و در یک مجموعه کاملا خصوصی در اطراف چمستان و نزدیک به دريا و جاده آسفالته عبوری شهری قرار دارد و در مورد نمای ساختمان،

كه با طراحی امروزی و به روز ویلا ساخته شده در شمال با مخلوطی از چوب و شیشه بکار رفته در قسمت بیرون ویلا که همخونی خاصی به ویلا بخشیده و با حیاط سازی مناسب و فضای سبز و چراغهای ایستاده داخل باغچه کامل شده

و ناگفته نماند که در هنگام ایستادن در حیاط و تراس دید کامل کوه و جنگل را داريد که می توانید از این چشم انداز زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

فروش ویلا در چمستان با مشخصات کامل بنا گرديده كه به اختصار درابتدا، با سالن پذیرایی بزرگ و آشپزخانه با کابینت تمام mdf  و کف سالن سرامیک با درب ضد سرقت و دیوار سالن سفید کاری و قسمتی با چوب و شومینه دیواری با طراحی به روز ویلا میباشد، یکی از خصوصیات برجسته ویلا اين است كه از داخل سالن ،دید کامل کوه و جنگل را داشته و سقف سالن با نورپردازی مخفی هالوژنی تعبیه شده است.

این ویلا استخر دار دارای سند 6 دانگ و تک برگ می باشد که جزو ویلا سند دار محسوب می شود که میتوانید با خرید این ویلا حس مالکیت یک ویلا جنگلی را تجربه کنید.

بازدید از این ویلا را توسط تیم دنیز از دست ندهید.

فروش ویلا شمال و یکی از ویژگی آشکار این ویلا قرار گرفتن در محیطی دنج و آرام و از طرفی دیگر دید کامل کوه و جنگل و شهرک اطراف برای همیشه به دليل عدم ساخت زمين های مجاور وجود خواهد داشت، بايد خاطر نشان كرد كه، فاصله ويلا در شهرک تا دریا و جاده اصلی و نزدیکترین زمان به مراکز تفریحی و خرید کمتر 30دقیقه میباشد همینطور ويلا درست ما بین دریا و حد فاصل جنگل واقع گردیده است.

اگر نیازمند مشاوره رایگان می باشید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.

 


محدوده آدرس: اهودشت

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15872
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه