صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ دوبلکس جنگلی در شمال

خرید ویلا باغ دوبلکس جنگلی در شمال

579

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
3،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15881
زمین
800 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ دوبلکس جنگلی در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

خرید ویلا در شمال در منطقه ای زیبا و دیدنی در منطقه سعادت اباد در شهرستان چمستان كه تنوع ویلا فروشی در آن زیاد بوده و بیشتر خریداران ویلا در چمستان و شمال به دلیل شیب زیاد و ارتفاع از سطح دریا و جنگل بكر آن را میشناسند و خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب و در توان خود را در اولویت خرید ویلا نسبت به مناطق دیگر در چمستان قرار میدهند.

ما را تا انتها همراه کنید تا شما را به این ویلا دوبلکس جنگلی اشنا نماییم.

فروش ویلا لاکچری با موقعیت عالی جنگلی داخل شهرک با امنیت بالا با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد که  این ویلای بینظیر دارای معماری شیک می باشد، ویلای مذکور درون شهرکی خاص با موقعیتی عالی طراحی شده است و همچنین این ویلا در چمستان در پای كوه و دامنه جنگل احداث شده است و دارای ویو ابدی و همیشگی به جنگل و کوه می باشد که میتوانید نهایت لذت از این فضا ببرید.
ویلا در  شهرک کاملا جنگلی بنا شده است که با دید عالی به منطقه و مناظر جنگلی و و دسترسی سریع به دریا ساخته شده است، وجه تمایز این ویلا با ویلاهای دیگر سبک در طراحی و موقعیت جنگلي و ديد کوه به دليل در ارتفاع بودن آن میباشد، اگر از بحث شهرک خارج شویم و سری به داخل ویلا بزنیم نه تنها یک شهرک خوب بلکه یک ویلای فوق العاده را نیز انتخاب کرده ایم.
ویلا دارای سه خواب مستر و یک نشیمن فوق العاده است همچنين این ویلا دارای تراس های بزرگ با دید عالی و رو به جنگل انگار شاخ و برگ درختان را میتوان لمس كرد و دارای زمینی به مساحت 800 متر مربع و بنای دوبلکس به متراژ 200 متر می باشد.

این ویلا با امکانات کامل به فروش می رسد و همچنین این ویلا سند دار دارای سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان و پایان کار می باشد.

این ویلا دارای حیاط بزرگ با درختان و گیاهان انبوه فضا سازی شده است. بازدید از این ویلا را توسط تیم دنیز از دست ندهید.
انشعابات این ویلا متصل است و مدارک آن آماده واگذاری میباشد در ضمن این ویلا در درون جنگل واقع بوده و شما در این ویلا چهار فصل متفاوت را تجربه خواهید کرد و از ديگر امكانات سیستم گرمايش ویلا اين است كه دارای شوفاژ، شومینه و گرمایش از کف و پکیج دیواری و کولر اسپلیت می باشد کف ویلا از سرامیک های با کیفیت پوشیده شده است.
قيمت ويلا را ميتوان با توجه به موقعیت بینظير ويلا و نوع ساخت شيک و كامل آن در شهركی كاملا خصوصی و جنگلی در شیب كوه و در دل جنگل با توجه به شرایط و امكانات خاص پرداخت به صورت نقد و اقساط و معاوضه کردن میتوان معامله کرد.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 15881
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه