صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس سازه متفاوت در شمال

خرید ویلا دوبلکس سازه متفاوت در شمال

572

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15889
زمین
220 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سازه متفاوت در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

 

فروش ویلا دوبلکس حومه محمود اباد در مسیري آسفالته با تنوع ویلاهای تهرانی نشین و ویلاهاي انگشت شمار بومی و منشعب از جاده اصلی به سمت جنگل به فاصله حدود کمتر از 1000 متر با دریا و در محیطی دنج و نزدیک به کوه و جنگل در یكی از بهترين مناطق محموداباد در حسین اباد در بین ویلاهای مجاور واقع شده است.
مساحت زمین این ویلا دوبلکس جنگلی  فروشی در محمود اباد حدود 220 متر با سازه دوطبقه به متراژ حدود 150 متر دارای2 اتاق خواب به صورت مستر مجهز به سند مالکیت و پایان کار و با نصب کنتورهای قانونی برق و گاز  و اب با قیمت مناسب با امکانات تمام به خریدار چنین سبک ویلایی نزدیک دریا و پای کوه واگذار میگردد.
فروش ویلا دوبلکس در محمواباد  به طور کل در شمال جزو پر فروش ترین سبك و نقشه ویلا ميباشد، چرا که بزرگی بیش از حد ویلا در نقشه های تریبلکس و .... مشكلات و هزینه و نگهداری خاص خود را دارد و همینطور ویلاهای کوچکتر در نقشه های فلت و نیم دوبلکس و نیم پیلوت کفاف خانواده های پر جمعيت را نمیدهد بنا بر این مساله بیشتر سازندگان ویلا در شمال و همچنین خریداران ویلا به سمت ساخت و خرید ویلا دوبلکس روی آورده اند.
بهترین نمونه و نقشه ویلا دوبلکس میتواند ویلا در شهرک با نگهبانی و امنیت محیطی واقع شده باشد.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

بیشتر ویلاهای فروشی موجود در شمال دارای سند کامل و معتبر میباشد که خرید ویلا سند دار  بدور از نگرانی می باشد و به طور کل امنیت در خرید ویلا این وجود دارد، که این ویلا علاوه بر این که داخل شهرک بوده دارای اسناد و مدارک لازم مانند سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار میباشد و در مورد این ویلا دوبلکس جنگلی فروشی در محموداباد که دارای پایان کار می باشد، حکم سند عیانی برای ویلا را دارد.

این ویلا دوبلکس جنگلی در یکی از مناطق بکر جنگلی و کوهستانی با ویو فوق العاده به کوه پایه و جنگل و دارای اب و هوای خوش می باشد و همچنین محمود اباد جزو شهر های توریستی و تفریحی استان مازندران می باشد با خرید این ویلا دسترسی سریع و راحت به مرکز شهر و مراکز خرید و تفریحی محمود اباد و حتی شهر های اطراف مثل امل، بابلسر، نور و رویان می باشد که می توانید نهایت لذت را از این فرصت ببرید.

برای این ویلا دارای شرایط فوق العاده مناسب برای پرداخت در نظر گرفته است این ویلا را می توانید به صورت نقد و اقساط و معاوضه کردن خریداری کنید و صاحب یکی از ویلا های خوب در شمال شوید.

 اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید، کافیست فرم ثبت در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید تا مشاوران مجرب ویلا دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: جاده دریا (حسین آباد)

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15889
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه