صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما سنگی فلت در شمال

خرید ویلا نما سنگی فلت در شمال

664

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
1،900،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15902
زمین
150 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما سنگی فلت در شمال 

 

با سلام خدمت،مشتریان محترم ویلا دنیز، امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

 
نوع ملک: ویلا
نوع بنا: فلت
متراژ زمین: 150 متر مربع
متراژ بنا:120 متر مربع
تعداد خواب: 2
عمر بنا: 1 سال
موقعیت: جنگلی
محل: شهرکی
 

به دنبال خرید ویلا در شمال لاکچری درون شهرک برند و زیبا و به طور کل زیباترین شهرک جنگلی که متصل به جنگل و در دامنه کوه باشد ما به جرات این ویلا در شهرک فروشی در دامنه جنگل درون شهرکی زیبا و بزرگ با فضاسازی بی نظیر در چمستان به شما معرفی میکنیم.
فروش ویلا در دامنه جنگل شمال و در پای کوه در نزدیکترین فاصله خود با دریا درون شهرکی قوی و مدرن با فضاسازی و موقعیت مکانی خاص و لاکچری مشابه ویلاهای سبک مدرن با طبیعت بکر و طبیعی با معماری  شیک و خوش نقشه در تیپ های فلت و دوبلکس و تریبلکس ساخته شده است.
خريد ویلا در چمستان دامنه جنگل و پای كوه با زمینی به وسعت 150 متر و بنای فلت 2 خواب در حدود مساحت داخلی 120  متر با فواصل کم  با دریا و متصل به جنگل درون شهرک برند در منطقه ای سرسبز و زیبا با قیمت مناسب با شرایط پرداخت به صورت نقد و اقساط و معاوضه کردن به فروش میرسد که میتوانید با موقعیت بدست امده صاحب این ویلا نقلی شوید.
فروش بهترین مورد ویلا جنگلی را میتوان به ویلاهایی که درون شهرک و آن هم نزدیک دریا و در شیب کوه و در دامنه جنگل با ویو بینظیر جنگل و آرامش ابدی منطقه همراه باشد و این ویلا جنگلی درون شهرک با امنیت کامل و با موقعیت بکر و عالی درون شهرک در ارتفاع و دامنه جنگل با نما و منظره ای بینظیر دارای سند 6 دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان و پایان کار به فروش می رسد که میتوانید خرید ویلا سند دار را تجربه کنید.
این ویلا دارای امکانات کامل سرویس ایرانی و فرنگی و گرمایش از کف و شوفاژ و شومینه و تراس دل باز که ویو همیشگی و ابدی به جنگل و طبیعت دارد.
فروش ویلا دامنه جنگل شمال با وجود چشم انداز دريا و جنگل میباشد و این ویلا در ارتفاع قرار دارند هم چشم انداز جنگل و کوهپایه را كامل و آزاد داشته اند.
مناطق ويلایی در شمال که فاصله جنگل و دریا به هم بسيار نزدیک بوده اين امكان را داشته كه چشم انداز دريا و جنگل را به خریدار بدهد و بيشتر اين مناطق در مازندران و آن هم در بهدشت چمستان احداث گردیده است.
فروش ویلا شیک درون شهرکی لوکس و مدرن پای کوه و در اصطلاح در دل جنگل با فضای سبز عالی و بینظير و مشاعات زیبا و رسیدگی شده با امنیت و نگهبانی و همچنین نزدیک به دریا میتواند خرید ویلا در دامنه جنگل در شمال را در خصوص این ویلا برای شما به ارمغان بیآورد.

اگر در خواست مشاوره دارید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

برای تماس و ارتباط با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.
 
ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.

 


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15902
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه