صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی مازندران

خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی مازندران

573

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15911
زمین
210 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی مازندران 

 

با سلام خدمت مشتریان محترم عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

خرید ویلا در شمال با موقعیت مناسب در یکی از مناطق خوش اب و هوا در امیر اباد چمستان در اختیار شما قرار دارد، با ما همراه باشید تا شما را با امکانات و موقعیت این ویلا دوبلکس جنگلی در شمال اشنا نماییم.

ميتوان ذكر كرد كه این ویلا نزدیک به خیابان اصلی است و تا دریا فاصله ی چندانی ندارد و عمر بنا نوساز است و تمامی مدارک آن آماده ی تحویل به خریدار میباشد.
از امتياز ویلا معاوضه با ماشین و به صورت نقد و اقساط در موقعیت مکانی ویلا در منطقه خوش نشين در شهرک چمستان كه دارای کنتور آب و برق و گاز بوده و لازم به ذکر است که این ویلا از متریال مرغوب و مورد استفاده روز كشور ساخته شده و در مورد چشم انداز ویلا باید گفت که ویوی کوه و جنگل را همزمان داشته و به طور كامل شخصی ساز و از نظر استاندارد های معماری حرفی برای گفتن نداشته است.
ویلا دارای محوطه سازی زیبا و بی نظیر در محوطه است و این ویلا در چمستان دارای مساحت زمین 210 متر مربع و 180 متر مربع در سازه دوبلکس طراحی و اکزایون دیزاین شده با کاغذ دیواری و کابینت و امکانات بی نظیر دارا می باشد و تمامی فضای نشیمن دارای سقف کاذب به همراه نور پردازی درجه یک می باشد دارای تاسیسات گرمایی و سرمایشی گرمایش از کف و شوفاژ و کولر اسپلیت و دارای سرویس ایرانی و فرنگی و هم چنین دارای  ابگرمکن و دزدگیر و دور تا دور ویلا داری حفاظ می باشد.
و این ویلا جنگل دارای ویو و چشم انداز عالی است بازدید از این ویلا را توسط تیم دنیز از دست ندهید.

و یک تراس بزرگ با دید عالی به منطقه اطراف به ویو همیشگی به کوه پایه و جنگل می باشد.
این
ویلا در شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته و دوربین مدار بسته می باشد که می توانید از لحاظ امنیت خیالتان راحت باشد و هم چنین این ویلا دارای سند 6 دانگ و تک برگ و پایان کار می باشد که می توانید خرید ویلا سند دار را تجربه کنید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این ویلا در منطقه توریستی و تفریحی در بهترین و خوش اب و هوا ترین منطقه شمال کشور می باشد این ویلا دوبلکس جنگلی دسترسی اسان و راحت به مراکز تفریحی و خرید در استان مازندران می باشد در اطراف چمستان منطقه گردشگری مثل ابشار اب پری و ابشار سیسنگان و پارک جنگلی نور و اب پری و....وجود دارد که شما می توانید در کمترین مدت زمان به انها دسترسی داشته باشید و نهایت لذت از این مناطق گردشگری زیبا و دل انگیز ببرید.

اگر در خواست مشاوره رایگان دارید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران حرفه ای و مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: امیراباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15911
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه