صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تربیلکس جنگلی درشمال زیبا

خرید ویلا تربیلکس جنگلی درشمال زیبا

629

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
7،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15920
زمین
700 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تربیلکس جنگلی درشمال زیبا 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

 

عده‌ای تا نام خرید ویلا در شمال به میان می‌آید گمان می‌کنند با فعالیت ساده‌ای طرفند. هرچند خرید ویلا پیچیدگی‌های آن‌چنانی ندارد و به واسطه حضور یک مشاور خوب می‌توان این فرآیند را به بهترین نحو به پایان رساند با این حال ویلاهای شمال دارای انواع متفاوتی هستند که این امر کمی مسئله را چالش برانگیز کرده است، برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.
اگر تا پایان همراهمان باشید از خرید ویلا در شهرک بیشتر خواهیم گفت.

شهرک همان‌طور که از نامش بر می‌آید یک شهر کوچک است، به عبارت ساده زمانی که از شهرک صحبت می‌کنیم منظورمان مکانی با همان امکانات شهری است با این تفاوت که از نظر وسعت و جمعیت تفاوت‌هایی با شهر دارد و دارای امنیت بالا با نگهبانی 24 ساعته می باشد.

عموما خریدارانی که به قصد تهیه ویلای شمال به واسطه‌های ملکی مراجعه می‌کنند به شدت نگران امنیت ویلا جنگلی هستند یا در خصوص نوع سند ابراز نگرانی می‌کنند به ویژه زمانی که آشنایی چندانی با شمال و مناطق مختلف آن ندارند.

 

از آن‌جا که بیشتر متقاضیان ویلای شمال، بومی شمال نیستند این نگرانی و چنین دغدغه‌هایی کاملا طبیعی است و انتظار می‌رود استقبال از ویلاهایی که در محیط‌های ایمن‌تری ساخته شده‌اند بیشتر باشد.

 

مهم‌ترین مزایای خرید ویلا در شهرک را همان امنیت ویلا معرفی می‌کنند و بر این باورند با خرید ویلا در شهرک هیچ نگرانی از بابت امنیت وجود نخواهد داشت.

 

خلاصه کلام؛

 

ویلا استخر دار با زمین 700 متری با بنای تریبلکس4 خواب به صورت مستر که درون شهرک تهران نشین قرار داشته است،

 

 که در محوطه خود دارای فضای سبز و استخر رو باز دارا بوده و این ویلا تریبلکس جنگلی آشپزخانه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، میز بار، تراس رو به جنگل و رو به کوه و فضای دلنشین خواهید داشت.

این ویلا دارای تاسیسات گرمایی مثل گرمایش از کف و شوفاژ و شومینه و تاسیسات سرمایی مثل کولر اسپلیت و طراحی داخلی و دیزاین شیک و مدرن با کابینت و کمد دیواری و ابزار های شیک احداث شده است.

 

خرید ویلا سند دار در شهرک که با 3 خواب در سازه ‌ای تریبلکس و دارای استخر در حیاط خود می‌باشد نمونه‌ای بی‌نظیر به نوبه خود درون این شهرک زیبای جنگلی است که دارای سند مالکیت و پایان‌کار می‌باشد، در ضمن فاصله این شهرک تا دریا و جاده اصلی کمتر از 500 متر است.

این ویلا در سعادت اباد چمستان  در یکی از توریستی ترین شهر های شمال کشور قرار دارد.

اگر نیاز به در خواست مشاوره برای خرید این ویلا تریبلکس جنگلی دارید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.

 

 


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15920
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه