صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما مدرن دوبلکس در شمال

خرید ویلا نما مدرن دوبلکس در شمال

571

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15924
زمین
250 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما مدرن دوبلکس در شمال 

 

 با سلام خدمت مشتریان عزیز و محترم ویلا دنیز، امید وارم حالتون خوب باشه.

 خرید ویلا در شمال در آدرس چمستان و در روستای بهدشت در شهرکی زیبا و نو ساز که تمامی ویلاها با سبک رومی و نمای سنگی مدرن اعمار گردیده‌اند را خواهید یافت.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما کلیک کنید.

فاصله ویلا با دریا حدود 400 متر و با جنگل در حدود 900 متر و دسترسی سریع و راحت به مراکز تفریحی و خرید و .. را شامل می باشد.

فروش ویلا در چمستان در موقعیت جنگلی و در مکانی نزدیک به دریا در مجموعه‌ای شهرکی VIP، در نزدیک ‌ترین روستا به چمستان سرسبز و خوش اب و هوا اعمار گردیده است.

فروش ویلا جنگلی دارای مساحتی در حدود 250 متر مربع زمین و حدود 220 متر مربع مساحت بنای دوبلکس با 3 اتاق خواب به صورت مستر است.

این ویلا در شهرک با نگهبانی در ورودی شهرک دارای امنیت بالای می باشد، این ویلا دوبلکس با محوطه‌ ای کامل و حیاط سازی شده مزین به گل و گیاه و استخر در حیاط و الاچیق در تراس دل باز که ویو همیشگی و ابدی به چشم انداز کوهپایه و جنگل را شامل می باشد.


این ویلا دوبلکس جنگلی با سالن بزرگ با کف سرامیک و سقف کناف ‌کاری شده با نور پردازی عالی و در قسمتی آشپزخانه مجهز و کامل با کابینت‌های ممبران و دارای سرویس بهداشتی ترک ایرانی و فرنگی و تاسیسات گرمایی نظیر گرمایش از کف و شوفاژ و شومینه و تاسیسات سرمایی کولر اسپلیت و دارای طراحی داخلی و مدرن احداث شده است.

این ویلا استخر دار دارای امکانات و امتیازاتی دارا می باشد مثل؛

  1. شهرکی بودن ویلا

  2. امنیت ویلا

  3. داشتن سند مالکیت شش‌دانگ

  4. ویلا نزدیک به شهر

  5. موقعیت منطقه‌ای عالی

  6. استخر داخل ویلا و سونا و جکوزی

  7. داشتن 3 خواب مستر

  8. نصب امتیازات و انشعابات

  9. کیفیت ساخت

فروش ویلا سند دار در مباحث ویلاسازی شمال حکم معامله برد برد را برای سازنده و خریدار دارد، چرا که یکی از موارد فروش راحت ویلا داشتن سند برای آن است و همین مساله خریدار را نیز از خرید مطمین می‌کند! پس فروش ویلای سند دار را می‌توان به بهترین و کامل‌ترین نوع فروش ویلا در شمال دانست که امتیاز آن را به خریداران داده‌اند.

همه شما به عنوان خریدار می‌خواهید در شمال ویلایی داشته باشید که مالکیت آن برایتان آشکار و مشخص باشد، پس به دنبال خرید ویلای سنددار در شمال خواهید بود!

داشتن سند ویلا یکی از نکات مهم قرارداد خرید ویلا در شمال می‌باشد، به همین دلیل ما فروش ویلای سند دار را در این نمونه عنوان داشتیم تا با شرایط آن آشنا شوید این ویلا دارای سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان و پایان کار می باشد.

اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15924
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه