صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تربیلکس نما کلاسیک درچمستان

خرید ویلا تربیلکس نما کلاسیک درچمستان

677

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15925
زمین
230 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تربیلکس نما کلاسیک  درچمستان

با سلام خدمت همراهان مهربان و عزیز املاک ویلا دنیز؛ امیدوارم روهای خوبی رو سپری کرده باشید.

امروز با شما عزیزان همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس نما کلاسیک در شهر چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم و سپس آن را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

این ویلای تریبلکس در یک موقعیت بسیار عالی در شهر چمستان و در یک منطقه جنگلی بنا شده است؛ همین شرایط و موقعیت مناسب، چشم انداز بسیار زیبا از جنگل را برای این ویلا به ارمغان آورده است.
این ویلای تریبلکس، در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته قرار دارد؛ همچنین علاوه بر نگهبانی شبانه روزی، این شهرک مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد که خیال شما را کاملا از امنیت این ویلا آسوده خواهد کرد.
چنانچه قصد خرید ویلا شهرکی را دارید؛ کافیست بر روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای شهرکی سایت ویلا دنیز را مشاهده نمایید.

نمای بسیار زیبای این ویلای شهرکی، از سنگ و به صورت طرح نما رومی، می باشد؛ چنانچه شما نیز قصد خرید ویلا نماسنگ را دارید، ما به شما عزیزان این ویلای لاکچری را پیشنهاد می کنیم.
مساحت کل زمین این ویلای مدرن، ۲۳۰ متر می باشد و همچنین زیربنای آن ۲۰۰ متر است؛ ۴ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در داخل اتاق ها، کمددیواری نیز تعبیه شده است که شما عزیزان می توانید از آن نهایت بهره را ببرید.
این ویلای جنگلی دارای سند شش دانگ عرصه و اعیان می باشد؛ آیا شما نیز به دنبال خرید ویلا سنددار هستید؟ این ویلا می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
شرایط پرداخت این ویلا به صورت اقساطی است؛ خرید ویلا اقساطی این امکان را به شما عزیزان می دهد که بتوانید قسمتی از هزینه کل ویلا را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت کنید؛ البته ناگفته نماند که علاوه بر شرایط اقساطی، این ویلا دارای قابلیت معاوضه با ماشین، زمین و ... نیز می باشد.
ویلای تریبلکس نما رومی نوساز بوده و در سال ۱۳۹۸ بنا شده است؛ یکی از مزیت های خوب و مهم این ویلا، دسترسی آسان به فروشگاه ها و هایپر مارکت است.
سالن پذیرایی ویلا بزرگ و دلباز می باشد که سقف آن نیز کناف کاری شده می باشد که متریال بسیار زیبایی را برای ویلا به ارمغان آورده است.
آشپزخانه آن مجهز به کابینت درجه یک ممبران، هود و گاز رومیزی می باشد.
سیستم گرمایشی ویلا به‌ صورت گرمایش از کف می باشد که شامل پکیج و شوفاژ دیواری است؛ همچنین تاسیسات سرمایشی آن نیز شامل کولر اسپلیت می باشد.
حیاط این ویلای فول امکانات، بسیار شیک بوده و به بهترین نحو دیزاین شده است؛ همچنین درب ورود آن نیز ریموت دار می باشد.

 

از اینکه املاک دنیز ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزید از شما سپاسگزاریم.
برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: امیرآباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15925
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه