صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید یک دستگاه ویلا باغ در نوشهر

خرید یک دستگاه ویلا باغ در نوشهر

627

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
6،500،000،000 تومان
کد ملک 15926
زمین
710 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
1
اتاق
4
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید یک دستگاه ویلا باغ در نوشهر

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

 

خرید ویلا در نوشهر، با نازلترین قیمت و با کیفیت ساخت بالا، و ویلا در شمال دارای سند تک برگ و عرصه و اعیان و پایان کار و با کنتور گاز و کنتور برق می باشد که جزو ویلا سند دار در نوشهر محسوب می شود.

این ویلا باغ دارای 710 متر مربع مساحت زمین و 200 متر مربع متراژ بنا این ویلا باغ جنگلی می باشد، این ویلا در یکی از روستاهای سرسبز و توریستی نوشهر در بندپی می باشد که این ویلا در فاصله 5 دقیقه ای با دریا و فاصله نزدیک به کوه و جنگل قرار دارد.

 امکانات تفریحی و فضا و متریال استفاده شده در این ویلا؛

از دیگر متریال اين ویلا داشتن  تراس با ویو به كوه و جنگل مشرف ميباشد، تمامی سقف با بهترین جنس چوب جنگلی است و حیاط سازی این 

ویلا ساحلی بسيار جذاب و ديدنی ميباشد و گل كاری و درخت كاری آن زیر نظر كارشناسان فضایی سبز درست شده است که دارای چشم انداز زیبا و همیشگی به حیاط و ویو عالی و ابدی به کوه و جنگل دارا می باشد.

این ویلا ساحلی در شهرکی بزرگ به همراه با نگهبان بيست و چهار ساعته و دارای دوربین مدار بسته می باشد و هر ویلا ساحلی این شهرک در كنار ساحل دريا با فاصله كمی با جاده اصلی و همچنين كوه و جنگل و با فاصله اندکی به مراكز تفریحی و خرید با قیمتی مناسب قیمت گذاری شده و برای فروش به خریداران این سبک ویلا ساحلی معرفی شده است.

بازدید از این ویلا را توسط تیم دنیز از دست ندهید.

اگر بخواهیم بیشتر از امکانات و مزایای این ویلا فلت را برای شما بگوییم میتوان گفت این ویلا در یکی از توریستی ترین شهر شمال کشور در نوشهر می باشد که میتوانید از مراکز تفریحی و مناطق دیدنی از روستا کجور و چلک و ابشار چلندر و دیو چمشه و... دیدن فرمایید.

باراش باران در این شهرستان در زمان پاییز به اندازه کافی بوده و خوش بختانه فاقد کم ابی است.

برای اطلاعات بیشتر از ویلا دنیز کافیست درباره ما را کلیک کنید.

همه ما به دنبال ارامش و امنیت هستیم که این ویلا در شهرک با نگهبانی 24 ساعته در منطقه تهرانی نشین در محیط ارام و پیرامون ویلا باغ می باشد و اگر شما به دنبال چنین ویلایی برای خود می پسندید مجموعه دنیز چنین این ویلا جنگلی را به شما پیشنهاد می دهند.

و اگر به دنبال خرید ویلا باغ با حیاط بزرگ و دلباز در منطقه بکر جنگلی هستید کارشناسان مالی مجموعه دنیز این ویلا باغ جنگلی را که دارای شرایط پرداخت مناسب مثل نقد و اقساط و معاوضعه کردن میباشد از نظر مالی مجموعه دنیز این ویلا را  با تسویه مالی مناسب به شما پیشنهاد می دهند.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: بندپی

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15926
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه