صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در شمال

646

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15944
زمین
240 متر مربع
بنا
260 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در شمال

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما بزرگواران؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و تندرستی کامل به سر ببرید.
امروز خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن واقع در شهرستان محمودآباد را به شما هموطنان گرامی معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا محمودآباد را دارید، با نگاه گرمتون تا انتهای این پست ما را همراهی کنید.
شهرستان محمودآباد یک شهر ساحلی و زیبا می باشد که از از شمال به دریای خزر، از شرق به شهرستان بابلسر، از غرب به نور و از جنوب به شهرستان آمل و از طریق آمل، به تهران متصل می شود؛ این شهر نزدیک ترین شهر ساحلی به پایتخت نیز می باشد.
ویلا دوبلکس از دو طبقه مجزا ساخته شده است؛ این نوع ویلا دارای متراژ مساحت زیاد می باشند؛ خرید ویلا دوبلکس، امروزه در شمال کشور پیشرفت زیادی داشته است؛ همچنین قیمت این ویلا کمی بیشتر از ویلای نیم پیلوت و فلت می باشد.
یکی از ویژگی های خیلی خوب این ویلای نما مدرن، جنگلی بودن آن و چشم انداز زیبا که به سمت جنگل و دریا است، می باشد که باعث شده است این ویلا بسیار پر طرفدار واقع شود.
از دیگر مزیت های این ویلا که موجب سهولت در رفت و آمد می شود، نزدیکی آن به جاده اصلی و مراکز خرید و همچنین خانه بهداشت می باشد؛ حیاط گل کاری شده و بسیار شیک ویلا، به همراه آلاچیق چهار فصل، می تواند یک روز به یاد ماندنی را برای شما عزیزان بسازد؛ البته روف گاردن بسیار زیبای این ویلا با ویوی جنگل و دریا می‌تواند یک آیتم بسیار خوب و مهم برای ویلا باشد.
همچنین استخر و جکوزی که در این ویلا تعبیه شده است، خود به تنهایی می‌تواند یک دلیل خوب برای خرید این ویلای دوبلکس شهرکی باشد؛ چنانچه شما عزیزان قصد خرید ویلا استخردار را دارید، ما به شما این ویلای مدرن را پیشنهاد می کنیم.
از نمای داخلی ویلا، می توان به ۲ اتاق خوابی که در آن تعبیه شده است، اشاره کرد؛ این اتاق ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.
پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن کامل کناف کاری شده می باشد؛ سالن تی وی روم با ظرافت تمام نورپردازی شده است و آشپزخانه آن مجهز کابینت هایگلاس می باشد.
لازم به ذکر است که این ویلای فول امکانات، شهرکی با گیت نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن امنیت بسیار بالا، طرفداران زیادی دارد.
متراژ زمین این ویلای استخردار، ۲۴۰ متر می‌ باشد که ۲۶۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ تمامی انشعابات آب برق و گاز آن متصل می باشد.
سند این ویلا تک برگ و شرایط فروش آن نیز به صورت اقساطی بدون بهره می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.
اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کرده تا سایر ویلا های اقساطی ویلا دنیز را مشاهده کنید.

 

چنانچه به مشاوره و راهنمایی بیشترین نیاز داشتید، کافیست با مشاوران ما در ارتباط باشید.
از این که سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاسگذاریم.


با سپاس از همراهی شما.


محدوده آدرس: چهارمحال

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15944
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه