صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نمامدرن جنگلی در نور

خرید ویلا نمامدرن جنگلی در نور

698

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15947
زمین
500 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نمامدرن جنگلی در نور 

با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران و عزیزان؛ امیدوارم در این روزهای سخت کرونایی شما و خانواده محترمتان در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.
امروز در خدمت شما هستم تا یک دستگاه ویلای نما مدرن واقع در شهرستان نور را به شما عزیزان معرفی کنم؛ چنانچه قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.
نور، شهر گردشگری و محبوب میان مسافران داخلی و خارجی می باشد که از سمت شمال رو به دریا و از جنوب به سمت کوه های پوشیده از درخت های پهن برگ و از مشرق به ناحیه رستم رود و غرب به شهر رویان ختم می شود؛ این ویلای نما مدرن، جنگلی می باشد و دارای ویوی بسیار زیبا و آرامش بخش جنگل است؛ برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کلیک کنید.
یکی از مزیت‌های بسیار خوب این ویلا، شهرکی بودن آن می‌ باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن امنیت بسیار بالا، طرفداران زیادی دارد.
محیط این ویلای نما مدرن، بسیار امن و دنج برای زندگی دائم است؛ نزدیکی ویلا به جاده اصلی و مراکز خرید، سبب سهولت در رفت و آمد می شود.
وجود باربیکیو و آلاچیق در حیاط مهندسی ساز ویلا، می تواند یک روز خاطره انگیز را برای شما عزیزان در کنار خانواده محترمتان، به ارمغان بیاورد.
از شرایط داخلی ویلا، می‌توان به ۳ خوابه بودن آن اشاره کرد؛ از این ۳ اتاق خواب، ۲ خواب آن مستر و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.
در تاسیسات روشنایی ویلا، نور مخفی حرفه‌ای کار شده که محیط بسیار آرامش بخشی را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد؛ لازم به ذکر است که سالن ویلا تماما سرامیک کاری شده و سقف آن کناف می باشد؛ از متریالی درجه یک در ساخت این ویلای زیبا بهره برده شده است.
آشپزخانه این ویلای جنگلی سنددار، مجهز به هود، گاز رومیزی و کابینت می باشد.
تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.
این ویلای فول امکانات، دارای ۵۰۰ متر زمین و ۱۹۰ متر زیربنا است؛ سند تک برگ، پایان کار و پروانه ساخت، تحویل شما بزرگواران داده می شود.
چنانچه شما عزیزان هم قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای سنددار املاک طهران ویلا را مشاهده نمایید.

اگر نیاز به مشاوره بیشتری داشتید، می توانید با مشاوران حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی تعبیه شده است را پر کرده و منتظر پاسخ مشاوران ما باشید.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.
ممنونم که با نگاه گرمتون ما رو همراهی کردید. با آرزوی بهترین ها برای شما عزیزان.


محدوده آدرس: پشت پارک جنگلی نور

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 15947
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه