صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تربیلکس جنگلی در شمال

خرید ویلا تربیلکس جنگلی در شمال

609

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15991
زمین
240 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خریدویلا تربیلکس جنگلی در شمال

 

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان خوب دنیز ویلا امیدوارم حالتون خوب و تنتون سالم و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید امروز در خدمت شما هستم تا یک دستگاه ویلای فول امکانات لاکچری تریبلکس واقع در روستای خوش آب و هوای همصفا در شهر چمستان را به شما بزرگواران معرفی کنم.
شهر چمستان از توابع شهرستان نور می باشد که اخیراً با گسترش صنعت  ویلا سازی پیشرفت چشمگیری داشته است با ما همراه باشید تا شما را ویلا تربیلکس جنگلی بیشتر اشنا نماییم.
ویلا تریبلکس از سه طبقه تشکیل شده که وسیله راه پله ای که در درون ویلا در نظر گرفته شده است، متصل می شود و قیمت آن نسبت به ویلاهای دوبلکس و نیم پیلوت و فلت بیشتر می‌باشد ودر ساخت این ویلا جنگلی از متریال درجه یک بهره برداری شده است.
شهرکی بودن بسیار مهم در خرید ویلا در شمال برای اکثر خریداران می باشد و امنیت ویلا در شهرک کاملا تضمین شده است این ویلای فول امکانات در یک شهرک بسیار عمده به همراه گیت نگهبانی و دوربین‌های مداربسته واقع شده و امنیت آن کاملا تضمین شده می باشد شهرک ویلایی معرفی شده در نزدیکی جاده اصلی می باشد و رفت و آمد را برای شما عزیزان بسیار راحت کرده است.
حیاط را با سلیقه تمام طراحی و ساخته شده، به جذابیت نمای ویلا و ویوی آن می‌افزاید که می توانید نهایت لذت را از این فضا به وجود امده ببرید.
این ویلا سند دار در چمستان دارای امکانات فول می باشد، شرایط داخلی ویلا بدین شرح می باشد، ۴ خواب به صورت مستر دارد و سرویس بهداشتی به صورت ایرانی و فرنگی می باشد سالن نشیمن بسیار بزرگ و دلباز و زیبا می باشد و پنجره های قدیمی جذابیتی را  به نمایش می گذارد این زیبایی را دو چندان میکند، سقف سالن کناف کاری شده و نور پردازی های بسیار عالی و به جا وضعیت شده است، سه طبقه این ویلا به وسیله پله گردان و هم متصل شدند از امکانات سرمایشی ویلا می تواند به کولر اسپلیت آن اشاره کنم
تمامی امکانات رفاهی این ویلای فول  مهیا می باشد.
و هم چنین تمامی انشعابات آب برق گاز متصل می باشد و سند ویلا بصورت تک برگ عرضه می شود ویلا تقریباً نوساز و در سال ۱۳۹۸ بنا شده است متراژ کل زمین آن ۲۴۰ و زیربنای آن ۱۵۰ متر می‌باشد و هم چنین شرایط فروش آن به صورت نصف نقد و مابقی مبلغ به صورت اقساط ۴ ماهه بدون بهره می باشد.
صمیمانه از همراهی شما عزیزان تشکر می کنم در صورت علاقه ویلاهای تریبلکس می توانید از سایر ویلا در سایت دنیز دیدن کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران مجرب مجموعه دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با تیم مجرب ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز به شما بهترین ها را پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس: همصفا

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15991
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه