صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در محمودآباد

743

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15995
زمین
350 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در محمودآباد

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان گرامی؛ امیدوارم حالتان خوب باشد و در شرایط بد اقتصادی، مشکلی برای شما بزرگواران به وجود نیامده باشد.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی واقع در شهر محمودآباد را به شما بزرگواران معرفی کنیم؛پس چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا پایان این آگهی با ما همراه باشید.

شهر محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد؛ این شهر از شمال با دریای مازندران، از شرق با شهرستان بابلسر، از غرب با شهرستان نور و از جنوب با شهرستان آمل همسایه می ‌باشد؛ این شهر یکی از نزدیک ترین شهرهای ساحلی به پایتخت کشور، یعنی تهران می باشد و همین علت، موجب شده است که توجه بسیاری از خریداران ویلا، به خرید ویلا محمودآباد جذب شود.
ویلا دوبلکس از دو طبقه مجزا تشکیل شده که به وسیله راه پله ای که در درون آن تعبیه شده است، به هم متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس نسبت به ویلاهای نیم پلوت و فلت، دارای قیمت بیشتری است.
امنیت ویلا به دلیل شهرکی بودن آن کاملا تضمین شده می باشد؛ شهرکی بودن یکی از آپشن‌های بسیار مهم برای بسیاری از خریداران است؛ زیرا امنیت آن به دلیل  نگهبانی ۲۴ ساعته کاملا تضمین شده می باشد؛ لازم به ذکر است که این ویلا در یک شهرک برند واقع شده است.

اگر شما همراهان مهربان ویلا دنیز هم قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای شهرکی ما را مشاهده نمایید.

متراژ کل زمین ۳۵۰ متر و و زیربنای ویلا ۱۶۰ متر می باشد؛ تمامی امکانات رفاهی ویلا مهیا است.
محوطه ویلا به دست بهترین مهندسین گل کاری و طراحی شده و فضا را بسیار دل باز کرده است؛ درختان چند ساله‌ ای که در باغچه وجود دارند، فضا را بسیار آرامش بخش تر و دل انگیز تر کرده است؛ همچنین درب محوطه حیات ریموت دار می باشد.

از شرایط داخلی ویلا می توان به ۲ خواب بودن اتاق ها و کمدهای دیواری که در آن ها تعبیه شده است، اشاره کرد؛ سالن بسیار بزرگ و دلباز می باشد و سقف آن به وسیله کناف کاری، تزئین شده است؛ کف ویلا از سرامیک است؛ پنجره های ویلا به صورت دو جداره هستند.

آشپزخانه به وسیله کابینت های هایگلس زینت داده شده است و سقف آن آسمان مجازی می باشد؛ سرویس های بهداشتی این ویلا، فول امکانات و زیبا به صورت هم ایرانی و هم فرنگی در نظر گرفته شده است.
تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز نصب می باشد.
سند این ویلای جنگلی تک برگ می باشد و شما را از خریدتان مطمئن می سازد؛ همچنین این ویلای دوبلکس سنددار، در داخل بافت مسکونی واقع شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر کلیک کنید.



با تشکر و سپاس از شما عزیزان که ما را همراهی کردید.

در صورت داشتن سوال یا دریافت مشاوره رایگان، می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی با مشاورین حرفه ای و با تجربه ما در ارتباط باشید.

با آرزوی خریدی بسیار عالی برای شما عزیزان.


محدوده آدرس: جاده دریا

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 15995
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه