صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلای نمای مدرن لاکچری در شمال

خرید ویلای نمای مدرن لاکچری در شمال

1018

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15998
زمین
215 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای نمای مدرن لاکچری درشمال

سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما همراهان عزیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و جیبتون پر پول و دست و بالتان پر رزق و روزی؛ با توجه با به شیوع دوباره کرونا و همه گیری آن با به حداقل رساندن رفت و آمد هایمان و رعایت پروتکل ها بهداشتی، دست به دست هم بدهیم تا هر چه سریعتر از شر این ویروس خطرناک رها شویم.
امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن لاکچری سنددار را به شما بزرگواران معرفی نماییم.
این ویلا در شهرستان محمودآباد استان مازندران واقع شده است؛ این شهر از شمال به دریای زیبای خزر متصل می شود؛ محمودآباد با شهرهای آمل، نور و سرخ رود همسایه می باشد؛ نزدیک ترین شهر ساحلی به تهران محسوب می شود و به دلیل آب و هوای بسیار عالی و نزدیکی به پایتخت کشور، مورد توجه بسیاری از خریداران قرار دارد؛ اگر مایل به نماهای مدرن و طرح‌ های غیر منتظره هستید، به شما عزیزان پیشنهاد می شود برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن دیگر، کلیک کنید.

متراژ کل زمین ۲۱۵ متر و زیربنای آن ۳۰۰ متر می باشد.
امنیت ویلا به دلیل شهرکی بودن آن و دوربین های مدار بسته و همچنین نگهبانی ۲۴ ساعته، تامین می باشد؛ به دلیل داشتن امنیت بالا، خرید ویلا شهرکی، خواهان و طرفداران بسیار زیادی دارد؛ ملاک امنیت برای اغلب مشتریان ویلا، مهم می ‌باشد.
ویلا در نزدیکی جاده اصلی بنا شده و امکانات رفاهی آن کاملا فراهم می باشد؛ دسترسی ویلا به جنگل بسیار راحت و نزدیک است و فاصله آن تا دریا فقط ۱۰ دقیقه می باشد؛ حیاط ویلا به دست مهندسین و طراحان با استعداد و بسیار با سلیقه طراحی و ساخته شده که به جذابیت هر چه بیشتر ویلا افزوده است؛ از دیگر امکانات مهم و کاربردی ویلا، استخر داخلی آن است که این به تنهایی یک ملاک بسیار مهم برای خریداران محترم می باشد؛ آیا شما هم به دنبال خرید ویلا استخردار هستید؟ این ویلا گزینه خوبی برای شما عزیزان می باشد.
از شرایط و امکانات داخلی ویلا می توان به نورگیر بودن و دلباز بودن اتاق نشیمن آن اشاره داشت؛ این ویلای نما مدرن شهرکی، دارای ۳ اتاق خواب می باشد که در همه اتاق ها، کمددیواری در نظر گرفته شده است؛ همچنین اتاق ها مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تی وی روم در طبقه بالا تعبیه شده که باعث شده است سالن نشیمن بزرگ تر و دلباز تر به نظر برسد.
آشپزخانه این ویلای لاکچری به وسیله کابینت های مدرن و درجه یک آراسته شده است؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.

سند این ویلای دوبلکس به صورت تک برگ می باشد؛ خرید ویلا سنددار امروزه در شمال کشور برای مشتریان ویلا بسیار ملاک مهمی است.

 

در صورت نیاز به مشاوره بیشتر و داشتن سوال درباره این ویلای دوبلکس نما مدرن فول امکانات، می توانید به صورت آنلاین و تلفنی با مشاورین با تجربه و حرفه ای ما به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: خریده

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15998
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه