صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما رومی جنگلی در مازندران

خرید ویلا نما رومی جنگلی در مازندران

653

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16002
زمین
250 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما رومی جنگلی در مازندران

با سلام خدمت هموطنان محترم؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

امروز با شما عزیزان هستیم تا به معرفی و نقد و بررسی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی واقع در مازندران را به شما معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای نیم پیلوت در شهر چمستان و روستای بهدشت بنا شده است؛ شهر چمستان طی سال های اخیر به دلیل ویلا سازی های زیادی که در آن صورت گرفته، پیشرفت زیادی داشته است؛ روستای بهدشت یکی از روستاهای بسیار باصفا و خوش آب و هوای این شهر می باشد که دارای موقعیت مکانی مناسبی از نظر دسترسی به شهر و مراکز رفاهی است.
نوع ملک این ویلا، جنگلی می‌ باشد؛ خرید ویلا جنگلی به دلیل دسترسی آسان به جنگل‌های شمال کشور، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار دارد؛ اگر شما هم از طرفداران و علاقمندان به طبیعت هستید، ما این نوع ویلا را به شما عزیزان یشنهاد می کنیم.
نمای این ویلا رومی و بسیار جذاب می باشد؛ اگر شما عزیزان هم از طرفداران خرید ویلا نماسنگ هستید، ما به شما این ویلای نماسنگ زیبا را پیشنهاد می کنیم.

تمامی انشعابات آب برق و گاز ویلا متصل است؛ این ویلای جنگلی دارای ۲۵۰ متر زمین می باشد که ۱۶۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است.

این ویلای نما رومی در یک شهرک ۲۰ واحدی تهرانی نشین واقع شده است که به جاده اصلی بسیار نزدیک می باشد؛ دسترسی آن به مراکز خرید، مثل هایپر می و قصابی بسیار راحت می باشد؛ امنیت ویلا به دلیل شهرکی بودن و وجود نگهبانی شبانه روزی، کاملا تامین شده است؛ چنانچه قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای شهرکی سایت ویلا دنیز را نیز مشاهده کنید.

درب ورودی حیاط ویلا ریموت دار می باشد و حیاط آن با سلیقه و بسیار شیک، محوطه سازی شده است که بسیار به زیبایی این ویلای نیم پیلوت افزوده است.

این ویلای شهرکی دارای 3 اتاق خواب می باشد که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ پوشش کف ویلا از سرامیک بوده است؛ همچنین سقف آن نیز کناف ‌کاری می باش؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های هایگلس بوده که یکی از بهترین امکانات این ویلا محسوب می شود.

سند این ویلای شهرکی نما رومی به صورت تک برگ است که خیال شما را از خرید مطمئن می سازد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر، کلیک کنید.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاسگزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان، فرم درخواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16002
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه