صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نما رومی شیک جنگلی در شمال

خرید ویلا نما رومی شیک جنگلی در شمال

773

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،800،000،009 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 16049
زمین
230 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما رومی شیک جنگلی در شمال

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان همیشگی سایت تخصصی دنیز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب و در صحت و سلامت کامل باشید.

امروز با شما سروران گرامی همراه هستیم تا به معرفی و نقد و بررسی یک دستگاه ویلای نما رومی شیک جنگلی واقع در منطقه امیرآباد شهرستان نور بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نور را دارید، با نگاه گرمتان ما را تا پایان ایا آگه همراهی نمایید.

شهرستان نور یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران محسوب می شود که به همین دلیل، سالانه میزبان تعداد زیادی از مسافران می باشد؛ البته نا گفته نماند که علاوه دریا، این شهر دارای جنگل و پارک های جنگلی متعددی می باشد.

موقعیت مکانی که این ویلا در آن واقع شده است، بسیار امن برای زندگی می باشد و خیال شما را از بابت اتفاقات ناخوشایند جمع می ‌کند؛ دسترسی ویلا به مراکز خرید، قصابی و هایپر مارکت، بسیار راحت می باشد و رفت و آمد را برای شما عزیزان بسیار راحت کرده است.

نمای زیبای این ویلا، رومی می باشد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نما رومی هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای نما رومی سایت تخصصی دنیز ویلا را مشاهده نمایید؛ محوطه ویلا به دست مهندسان خوش سلیقه طراحی و ساخته شده است که به زیبایی نمای ویلا می افزاید.

از امکانات داخلی ویلا می توان به 3 اتاق خواب آن اشاره کرد؛ تمامی اتاق ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ همچنین چشم انداز اتاق ها به سمت جنگل است؛ سقف ویلا به وسیله کناف پوشیده و تزیین شده است؛ کف ویلا تماما پوشیده شده از سرامیک می باشد؛ تاسیسات گرمایشی ویلا به صورت گرمایش از کف می باشد و دارای پکیج و رادیاتور است و تاسیسات سرمایشی آن نیز شامل کولر اسپلیت است.

سند این ویلا به صورت شش دانگ عرصه و اعیان می باشد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

متراژ کل زمین آن ۲۳۰ متر و زیربنای آن ۲۰۰ متر می باشد؛ تمامی انشعابات این ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

مهم ترین ملاک این ویلا، شرایط فروش نقد و اقساط آن می باشد.

آیا به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید؟ کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای اقساطی ما را مشاهده کنید.


چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق، به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

از اینکه سایت مشاورین ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاسگزاریم.


محدوده آدرس: امیرابادویلا

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16049
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه