صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

719

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 16050
زمین
275 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی درشمال

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما همراهان عزیز سایت تخصصی دنیز ویلا؛ امیدوارم در صحت و سلامت کامل به دور از ویروس کرونا باشید.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای فول امکانات لاکچری دوبلکس، با لوکیشن بسیار عالی واقع در شهرستان نور را به شما عزیزان معرفی کنیم.

شهرستان نور یکی از قدیمی ‌ترین شهرهای استان مازندران می باشد که از شمال با دریای خزر، شهرستان آمل، محمودآباد، نوشهر و چالوس همسایه می باشد.
ویلا های دوبلکس از دو طبقه مجزا از هم تشکیل می شوند که به وسیله راه پله ای که در داخل ویلا تعبیه می شود، به یکدیگر متصل می‌ شوند؛ یکی از مزایای مهم ویلاهای دوبلکس، بهره مندی از زیربنا و فضای بیشتر نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت می باشد.

چنانچه شما عزیزان هم قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

نمای این ویلای بسیار زیبا، مدرن می باشد؛ کسانی که از طرح های متفاوت و غیر منتظره خوششان می آید؛ مطمئنا به این نوع از نما، علاقمند خواهند شد.

چنانچه علاقمند به خرید ویلا نما مدرن هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کرده تا سایر ویلاهای نما مدرن را مشاهده نمایید.

محوطه ویلا به صورت مهندسی شده طراحی شده که زیبایی نمای ویلا را دو چندان کرده است؛ علاوه بر محوطه، یکی دیگر از فضاهایی که می‌ توانید به راحتی از آب و هوای عالی منطقه ای که ویلا در آن واقع شده است لذت ببرید، روف گاردن بسیار زیبا و شیک آن می باشد که ویوی جنگلی ویلا را به زیبایی نمایان می گذارد.

متراژ کل زمین ویلا ۲۷۵ متر و زیر بنای آن ۲۵۰ متر می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.
در ساخت ویلا و تزیین آن از متریال درجه یک بهره برداری شده است؛ لوکیشن ویلا بسیار عالی و درجه یک می باشد؛ یکی دیگر از مزیت های بسیار عالی ویلا، نزدیکی آن به جاده اصلی است که رفت و آمد را بسیار راحت‌ و آسان‌ کرده است.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کلیک کنید.

شرایط داخلی ویلا بدین شرح می باشد:

دارای ۴ خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ سقف ویلا به وسیله کناف پوشیده و با لوسترهای زیبا تزیین شده است؛ سالن این ویلای جنگلی، بسیار بزرگ و دلباز می باشد؛ کف ویلا تمام پوشیده شده از پارکت است؛ همچنین آشپزخانه آن به وسیله کابینت های هایگلس تزیین شده است؛ البته ناگفته نماند که برای راحتی شما بزرگواران، در اتاق ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

این ویلای بسیار زیبا و لاکچری، دارای سند تک برگ می باشد؛ خرید ویلا سنددار امروزه برای بیشتر مشتریان اهمیت زیادی دارد؛ این ویلای علاوه بر سند، پروانه ساخت نیز دارد.

 

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما همراهان عزیز و ارجمند.

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره  بیشتر، می توانید به صورت آنلاین با مشاورین با تجربه و حرفه ‌‌ای به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: سد تفریحی توریستی الیملات

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16050
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه