صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلای دوبلکس لاکچری در شمال

خرید ویلای دوبلکس لاکچری در شمال

745

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
3،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16062
زمین
280 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس لاکچری در شمال

سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما همراهان عزیز و ارجمند سایت تخصصی دنیز ویلا؛ امیدوارم حالتان خوب باشد و در حال سپری کردن روزهای خوبی در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن بسیار لاکچری را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس لطفا تا آخر این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای نما مدرن و دوبلکس در شهر بسیار با صفا خوش آب و هوای چمستان واقع شده که با شهرهای آمل و نور راه دارد؛ برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

نمای این ویلای دوبلکس مدرن می باشد؛ خرید ویلا نما مدرن برای کسانی که طرح های متفاوت و غیر منتظره را دوست دارند، بسیار جذاب می باشد.

ویلاهای دوبلکس در 2 طبقه مجزا تشکیل می شوند که به وسیله یک رابطه درونی که راه پله می باش، به هم متصل می شوند؛ آیا قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید؟ به شما پیشنهاد می کنم تا سایر ویلاهای دوبلکس سایت دنیز ویلا را نیز مشاهده نمایید.

متراژ کل زمین ۲۸۰ متر می باشد که ۲۵۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز متصل می باشد.

این ویلای نما مدرن در داخل بافت مسکونی واقع شده و در نزدیکی جاده اصلی قرار دارد که رفت و آمد را برای شما عزیزان بسیار راحت کرده است؛ تمامی امکانات رفاهی ویلای لاکچری مهیا می باشد‌.
محوطه ویلا با سلیقه و با وسیله سرسبز طراحی ساخته شده است؛ همچنین دارای پارکینگ مسقف می باشد که در شرایط جوی مختلف مانند باران، برفی و ... آرامش خاطر را از بابت خودرو نصیبتان می کند.

این ویلای دوبلکس نما مدرن، 2 اتاق خواب بزرگ و دل باز دارد که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ سقف سرویس های بهداشتی، آسمان مجازی است؛ همچنین در اتاق ها کمددیواری های مگنتی در نظر گرفته شده است.

آشپزخانه ویلا با کابینت های هایگلس بسیار زیبا، زینت داده شده است؛ تراس دلباز ویلا، نمای جنگلی و زیبا را به نمایش می گذارد.

نورپردازی که در داخل ویلا طراحی شده است، فضای بسیار آرامش را بسیار دلنشین می کند.

این ویلای نما مدرن دارای استخر داخلی سر پوشیده می باشد؛ استخر داخلی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر فصل از سال بتوانید از آن نهایت بهره را ببرید؛ اگر به دنبال خرید ویلا استخردار هستید کلیک کنید.

یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم ویلا، سنددار بودن آن است که خیال شما را از بابت خرید یک ویلای خوب، مطمئن می کند؛ اگر شما هم از آن دسته مشتریانی هستید که خرید ویلا سنددار برایتان اولویت دارد، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای سنددار سایت مشاورین ویلا دنیز را مشاهده کنید.

 

از این که سایت تخصصی مشاورین ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاسگزاریم.

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق، به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، کافیست نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16062
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه