صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلای دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

خرید ویلای دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

669

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،100،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16069
زمین
220 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان همیشگی و عزیز سایت تخصصی دنیز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در کنار کانون گرم خانواده بهترین اتفاقات برای شما عزیزان رقم بخورد.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن در شهر نور را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

شهرستان نور یکی از مهم ترین و بزرگ ترین شهر های استان مازندران محسوب می شود که به دلیل مجاورت با دریای خزر، به محبوبیت و مشهوریت زیادی رسیده است؛ این شهر نه تنها دارای سواحل زیبای دریای خزر می باشد، بلکه دارای جنگل و پارک های جنگلی متعددی نیز می باشد؛ همین کافیست تا سالانه مسافران از اقسا نقاط کشور به این شهر ساحلی سفر کنند.

ویلاهای نما مدرن همانطور که از اسم آنها پیداست، به معنی آن چیزی است که مربوط به زمان حال می باشد؛ وقتی در مورد نمای مدرن حرف میزنیم یعنی آن چیزی که مطابق با آخرین تغییرات روز باشد؛ این دسته از نما ها برای افرادی که از طرح های به روز و متفاوت غیر منتظره استقبال می کنند، به شدت پیشنهاد می ‌شود؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن کلیک کنید.

ویلاهای دوبلکس از دو طبقه تشکیل شدند که توسط پله که در داخل ویلا تعبیه شده است، به هم متصل می شوند؛ راه پله در این نوع از ساختمان‌ها نقش اساسی ایفا می‌ کند.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای دوبلکس سایت دنیز ویلا را مشاهده نمایید.

یکی از آپشن بسیار مهم در خرید خانه و ویلا، امنیت منطقه ای است که آن خانه یا ویلا در آن واقع شده است؛ این ویلا به دلیل شهرکی بودن، دارای نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد؛ به همین دلیل، امنیت آن کاملا تضمین شده می باشد و محیطی امن و آرام را برای شما عزیزان به وجود می آورد.

دسترسی ویلا به مراکز خرید، بسیار راحت و آسان می باشد و در نزدیکی جاده اصلی بنا شده است؛ فاصله ویلا تا ساحل نیز فقط ۷ کیلومتر می باشد.

از دیگر مزایای این ویلا با لوکیشن بسیار عالی، می‌ توان به فول فرنیش بودن آن و کاملا نوساز و کلید نخورده بودن آن اشاره کرد؛ این ویلا در سال ۱۳۹۸ بنا شده است و در ساخت آن از متریال درجه یک استفاده شده است؛ تمامی امکانات رفاهی این ویلای دوبلکس مهیا می باشد.

حیاط و محوطه ویلا با طراحی بسیار عالی و زیبا ساخته و طراحی شده است؛ آلاچیق زیبایی که در حیاط ویلا تعبیه شده است، زیبایی نمای ویلا را دو چندان کرده است.

از امکانات داخلی ویلا می توان به دو خواب مستر همراه با حمامو و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی آن شاره کرد؛ آشپزخانه آن مجهز به کابینت های هایگلس، هود و گاز هوشمند می باشد؛ کف ویلا تمام پوشیده شده از سرامیک و سقف آن نیز به وسیله های کناف زینت داده شده است.

تمامی انشعابات این ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل می‌ باشد.

سند ویلا به صورت تک برگ است؛ خرید ویلا سنددار امروزه اولویت بسیاری از مشتریان می باشد.

متراژ کل زمین ویلا ۲۲۰ متر و زیربنای آن نیز ۱۰۰ متر می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

از اینکه سایت تخصصی ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاسگذاریم.


محدوده آدرس: 3کیلومتری نور

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16069
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه