صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلای تربیلکس نماسنگ در شمال

خرید ویلای تربیلکس نماسنگ در شمال

674

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
10،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 5ماهه بدون بهره
کد ملک 16071
زمین
440 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای تربیلکس نماسنگ در شمال

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان همیشگی دنیز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

 امروز با شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس نماسنگ در شهر محمود آباد را معرفی کنیم؛ لطفاً آخر آگهی با ما همراه باشید؛ پس اگر قصد خرید ویلا نماسنگ را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

محمودآباد نام شهری ساحلی در مجاورت دریای خزر است؛ این شهر به دلیل مجاورت با دریای خزر، سالانه میزبان مسافران زیادی از تمام نقاط کشور می باشد؛ به همین دلیل یکی از پایه های اقتصاد این شهر، گردشگری می باشد؛ همچنین ماهیگیری و کشاورزی از شغل های متداول مردم این شهر است؛ محمودآباد با شهرهای آمل، نور، بابلسر و فریدونکنار همسایه می باشد؛ این شهرستان نزدیک ‌ترین شهرستان ساحلی به پایتخت کشور است.

ویلای تریبلکس جزو ویلاهای لاکچری و گران قیمت می باشد؛ سبک زندگی در این ویلاها همانند ویلاهای دوبلکس می‌تواند بسیار لوکس باشد؛ به طور کلی، ویلای تریبلکس به ویلاهایی گفته می‌ شود که در سه طبقه بنا می شوند؛ این طبقات به واسطه پله هایی که در داخل ویلا قرار داده می شود، به یکدیگر متصل می شوند؛ هر یک از طبقات ویلای تریبلکس، معمولا دارای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی می باشد؛ متراژ زیربنای این نوع ویلا نسبت به ویلاهای فلت، نیم پیلوت و دوبلکس بیشتر می باشد؛ در نتیجه خرید ویلا تریبلکس نیازمند توان مالی قدرتمندی می باشد.

نمای این ویلای تریبلکس، سنگی می باشد؛ خرید ویلا نماسنگ در کنار زیبایی و جذابیت بسیار زیادی که دارد، عمر و دوام بیشتری نسبت به طرح های دیگر نیز دارد؛ زیرا سنگ در برابر هوازدگی و تغییرات دمای هوا، استحکام بیشتری دارد و در درازمدت زیبایی و جذابیت خود را حفظ می ‌کند.

از مزیت ‌های بسیار مهم این ویلای لاکچری، می توان به استخر چهار فصل آن اشاره کرد؛ استخر چهار فصل این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید در تمام فصول سال از آن استفاده نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا استخردار کلیک نمایید.

 روف گاردن بسیار زیبای ویلا، چشم انداز زیبای دریا را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد؛ همچنین در روف گاردن آن، آلاچیق و باربیکیو تعبیه شده است.

4 اتاق خوابی که در ویلا تعبیه شده است، به صورت وی آی پی در نظر گرفته شده است؛ سقف ویلا با سلیقه تمام طراحی و ساخته شده است؛ طبقات ویلا به وسیله پله های چوبی به یکدیگر متصل می باشند؛ از دیگر امکانات این ویلای خوش ساخت می توان به کابینت های با کیفیت آن، همچنین کف پوشیده شده از سرامیک آن اشاره کرد.

این ویلای نماسنگ دارای مجوز ساخت و پایان کار می باشد؛ همچنین این ویلای تریبلکس، دارای سند شش دانگ می باشد؛ خرید ویلا سنددار امروزه ملاک بسیار مهمی برای خریداران می باشد.

متراژ کل زمین این ویلای نوساز، ۴۴۰ متر و زیر بنای آن ۳۵۰ متر می باشد؛ فاصله این ویلا تا دریا حدودا ۵۰ متر است؛ تمامی انشعابات اعم از آب برق گاز متصل می باشد.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ همچنین فروشنده مایل به معاوضه با خودرو نیز می باشد.


با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: حزب ده

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16071
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه