صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلای فلت سرسبز جنگلی در شمال

خرید ویلای فلت سرسبز جنگلی در شمال

946

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 5ماهه بدون بهره
کد ملک 16073
زمین
363 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای فلت سرسبز جنگلی درشمال

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما عزیزان و همراهان گرامی دنیز ویلا؛ امیدوارم در صحت و سلامت کامل و به دور از ویروس کرونا در حال سپری کردن اوقات خوبی در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای فلت سرسبز جنگلی را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را دنبال کنید.

این ویلا در شهر محمود آباد و در منطقه خشت سر واقع شده است؛ شهر محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران محسوب می شود که به دلیل مجاورت با دریای خزر سالانه میزبان تعداد قابل توجهی توریست از تمامی نقاط کشور می باشد؛ اگر علاقمند به خرید ویلا محمودآباد هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهایی که در این شهر سرسبز ساحلی بنا شده است را مشاهده نمایید.

فلت به معنای هم سطح، صاف و هموار می ‌باشد؛ ویلای فلت یا همان ویلای همکف، در طراحی به ویلایی گفته می‌شود که تنها یک طبقه دارد؛ در واقع ویلاهایی که با اختلاف سطح چند پله ای از سطح زمین ساخته می ‌شوند، ویلای فلت یا همکف می باشند؛ این نوع ویلا به دلیل داشتن قیمت مناسب، همواره مشتریان زیادی داشته است.

اگر شما هم قصد خرید ویلا فلت را دارید، کلیک کنید.

 متراژ کل زمین ویلا ۳۶۳ و زیربنای آن هم ۱۰۰ متر می باشد.

یکی از مهمترین آپشن ها در خرید ویلا و خانه، امنیت منطقه ای است آن ویلا در آن واقع شده است؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی 24 ساعته و دوربین های مداربسته، دارای امنیت بسیار بالا و دارای محیطی کاملا امن و آرام می باشد.

ویلا در نزدیکی جاده اصلی بنا شده است که سهولت در رفت و آمد را برای شما عزیزان به ارمغان آورده است.

حیاط و محوطه ویلا باسلیقه تمام طراحی و ساخته شده و به وسیله انواع درخت، گل و گیاهان زینتی پوشیده شده است؛ درختان دارای میوه می باشند و محیط را بسیار زیبا و آرامش بخش و کاربردی از جهت استفاده از مرکبات و ثمره های در ختان کرده است.

از دیگر مزایای این ویلای فول فرنیش، می توان به شرایط فروش نقد و اقساطی آن اشاره کرد؛ چنانچه قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلای فلت می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

این ویلای بسیار زیبا دارای دو اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات اعم از آب، برق گاز متصل می ‌باشد.

آشپزخانه این ویلای سنددار مجهز به کابینت های ام دی اف می باشد؛ همچنین چشم انداز زیبای این ویلا به سمت جنگل های سرسبز شمال کشور است.

از مهم ترین مزیت های این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ خرید ویلا سنددار امروزه مهم ترین معیار برای مشتریان می باشد.


در صورت  نیاز می توانید با مشاورین حرفه ای و متخصص ما به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید.

به همین منظور کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.


محدوده آدرس: خشت سر

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16073
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه