صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلای دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال

خرید ویلای دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال

622

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16083
زمین
285 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان عزیز و گرامی دنیز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما رومی جنگلی واقع در شهر زیبای ساحلی جنگلی محمودآباد را به تمامی عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا ساحلی را دارید تا پایان این آگهی با ما همراه باشید.

محمودآباد شهری ساحلی و جنگلی در استان مازندران می باشد؛ اقتصاد این شهر به دلیل مجاورت با دریای خزر، بر پایه گردشگری، ماهیگیری و کشاورزی استوار است.

اگر می خواهید یک ویلای ساحلی بخرید، ما خرید ویلا محمودآباد را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

نمای بسیار زیبای این ویلای دوبلکس ساحلی، به صورت نما رومی می باشد؛ این نوع نما به دلیل طراحی منحصر به فرد، زیبایی خاصی دارد و چشم ها را به خود خیره می کند؛ شاید از نام این نوع نما فکر کنید این نوع ساختمان فقط در روم باستان ساخته می شدند، اما اینطور نیست؛ بعضی از کتیبه های تخت جمشید و ستون های زیبای آن، به صورت طرح های رومی وجود دارند؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا نما رومی هستید روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای نما رومی سایت دنیز ویلا را مشاهده نمایید.

این ویلای فول امکانات نوساز بوده و در سال ۱۳۹۸ بنا شده است؛ متراژ کل زمین این ویلا ۲۸۵ متر و زیربنای آن نیز ۱۸۰ متر می‌ باشد؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل می باشد؛ همچنین این ویلا دارای پروانه ساخت نیز می باشد.

این ویلا دارای سند شش دانگ عرصه و عیان می باشد؛ خرید ویلا سنددار خیال شما را از به وجود آمدن مشکلات احتمالی، آسوده می کند؛ همچنین علاوه بر آن، دارای پایان کار نیز می باشد.

دسترسی این ویلا به جنگل و دریا بسیار راحت و عالی می باشد؛ همچنین در نزدیکی جاده اصلی بنا شده است و سهولت در رفت و آمد را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

اگر از طرفداران طبیعت هستید و می خواهید به دور از سر و صدا و آلودگی شهر باشید، ما به شما خرید ویلا جنگلی را پیشنهاد می کنیم.

محوطه ویلا به دست طراحان بسیار با سلیقه طراحی و ساخته شده و به وسیله حوض آب، زینت داده شده است؛ نمای زیبای ساختمان و باغچه کاری آن، فضای بسیار دل انگیزی را ایجاد کرده است.

آشپز خانه این ویلای جنگلی مجهز به کابینت های ام دی اف می باشد؛ از امکانات سرمایشی ویلا می توان به کولر اسپیلیت و گرمایشی آن می توان به پکیج و رادیاتور اشاره کرد.

شرایط فروش آن به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کلیک نمایید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان می توانید فرم درخواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: جاده دریا

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16083
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه