صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک جنگلی در شمال

629

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
4،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16088
زمین
350 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک جنگلی در شمال

با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان و بزرگواران؛ امیدوارم حالتان خوب باشه؛ با رعایت پروتکل های بهداشتی مثل مساک زدن زدن و به حداقل رساندن تردد، هر چند کم اما در شکست دادن این ویروس سهیم باشیم.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای نما کلاسیک دوبلکس جنگلی را به شما عزیزان معرفی کنم؛ در صورت علاقه به این سبک از ویلاها می‌توانید از سایر ویلاهای سایت ما نیز دیدن فرمایید.

این ویلای دوبلکس در شهر ساحلی جنگلی نوشهر و در منطقه سیسنگان واقع شده است؛ نوشهر به دلیل دارا بودن منابع طبیعی همچون دریا و جنگل، سالانه میزبان تعداد زیادی از مسافران می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا نوشهر را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

نمای ویلا به صورت کلاسیک طراحی شده است؛ نمای کلاسیک یکی از متداول ترین سبک های طراحی نمای ساختمان بوده که در حال حاضر در کشورمان بسیار رواج یافته است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما کلاسیک بیشتر، کلیک نمایید.

امنیت ویلا به دلیل شهرکی بودن و نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته، کاملا تضمین شده می باشد؛ اگر شما عزیزان هم به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید؛ همچنین محیط امن و آرام را برای زندگی دائمی به وجود آورده است؛ لازم به ذکر است که ویلا در نزدیکی جاده اصلی و مراکز خرید واقع شده که سهولت در رفت و آمد را برای شما عزیزان به وجود آورده است؛ تمامی امکانات رفاهی ویلا فراهم می باشد.

متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس نما کلاسیک، 350 متر می باشد که 220 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

از امکانات داخلی ویلا می‌ توان به امکانات سرمایشی کولر اسپلیت و از امکانات گرمایشی، می ‌توان به پکیج و رادیاتور آن اشاره کرد.

به لطف لوکیشن بسیار عالی و درجه یک و همچنین تراس هایی که در ویلا تعبیه شده است، چشم انداز ویلا به سمت جنگل های سرسبز شمال کشور می باشد.

سند این ویلا، شش دانگ عرصه و عیان می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، پیشنهاد می کنم تا سایر ویلاهای سنددار سایت تخصصی مشاورین ویلا دنیز را مشاهده نمایید.

شرایط فروش آن به صورت نیمه نقدی و الباقی اقساط ۲۴ ماهه است؛ نا گفته نماند که اقساط ویلا بدون بهره می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

از این که سایت مشاورین ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاسگزاریم.


محدوده آدرس: سیسنگان

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16088
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه