صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در شمال

596

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16144
زمین
200 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در شمال 

 

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان عزیز دنیز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب و دست و بالتان پر رزق و روزی باشد.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای نما مدرن دوبلکس که در شهرستان چمستان در روستای سرسبز سعادت اباد بنا شده است را معرفی کنیم.

این ویلا دوبلکس جنگلی در شهر چمستان و منطقه نور واقع شده است؛ موقعیت مکانی این ویلا بسیار عالی بوده و تمامی امکانات رفاهی آن مهیا می باشد؛ این ویلا به مراکز تفریحی و خرید و به مرکز شهر دسترسی سریع و راحت را دارد و این ویلا به شهر های توریستی نوشهر و نور و رویان دسترسی سریع دارد که میتوانید از این مناطق نهایت لذت را ببرید.

نمای این ویلای دوبلکس زیبا، مدرن می باشد و به کسانی که از طرح های جدید و غیر منتظره استقبال می کنند، پیشنهاد می شود؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن کلیک کنید.

این ویلای فول امکانات در یک شهرک ۲۰ واحدی واقع شده است؛ امنیت ویلا به دلیل شهرکی بودن آن و نگهبانی ۲۴ ساعته، کاملا تضمین شده و محیطی امن و آرام را برای شما عزیزان به ارمغان آورده است؛ فاصله این ویلا تا دریا و مراکز خرید، حدود ۱۰۰ متر می باشد.

اگر شما عزیزان هم به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید، ما به شما عزیزان این ویلای جنگلی را در چمستان پیشنهاد می کنیم.

محوطه و حیاط ویلا به دست طراحان خوش سلیقه طراحی و ساخته شده و به وسیله درختان ثمره دار، زینت داده شده است.
یکی دیگر از ویژگی های این ویلای بسیار شیک، روف گاردن لاکچری آن می ‌باشد که ویوی فوق العاده زیبای جنگل و دریا را به نمایش می ‌گذارد.

متراژ کل زمین ویلا 200متر و زیربنای آن  160 متر می ‌باشد. و این ویلا دوبلکس جنگلی دارای امکانات کامل تاسیسات گرمایی نظیر گرمایش از کف و شوفاژ و شومینه و تاسیسات سرمایی مثل کولر اسپلیت دارا می باشد این ویلا دارای سرویس ایرانی و فرنگی می باشد و تمامی کابینت و کمد دیواری این ویلا از بهترین جنس مرغوب می باشد و هم چنین این ویلا دارای طراحی داخلی شیک و مدرن با استفاده از معماران و مهندسین حرفه ای احداث گردیده است.

این ویلای جنگلی، دارای3 اتاق خواب بزرگ و دلباز آن می باشد؛ کف ویلا تمام پوشیده شده از سرامیک است و سقف آن به وسیله کناف زینت داده شده است؛ پنجره های ساختمان، قدی و بزرگ می باشد؛ تراس بزرگ و رو به جنگل آن، محیطی بسیار آرامش بخش را به وجود آورده است.
تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می ‌باشد.

شرایط فروش آن به صورت نصف نقد و الباقی اقساط ۴ ماهه بدون بهره می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کلیک نمایید، و می توانید از این فرصت بدست امده نهایت استفاده را کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: سعادت اباد

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16144
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه