صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید یک ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال

خرید یک ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال

719

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16150
زمین
230 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید یک ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال

 با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان، به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال کشور اگر شما قصد خرید ویلا در شمال را دارید ما را تا انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

این ویلا در شهر پر طرفدار و جنگلی چمستان بنا شده است؛ چمستان شهری است که در غرب مازندران قرار دارد، و من اگر هر چه از خوبی های این شهر برایتان بازگو کنم، کم گفته ام؛ چمستان یک شهر خوش آب و هوا و کوهپایه ای و همینطور جنگلی است، که قدمت چندین ساله ای در نزد بزرگان و دیگر افراد و در تاریخ تمدن مازندران دارد. خرید ویلا چمستان و خرید ویلا جنگلی می تواند سرمایه گذاری خوبی برای آینده باشد، و استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی این شهر زیبا از دیگر مزایای، این خرید، خواهد بود.

اگر شما قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، باید با مزایای آن هم آشنا بشوید ویلاهای دوبلکس از جمله ویلا هایی هستند، که به صورت دو طبقه ساخته می شود، ویلاهای دوبلکس، یکی از انواع ویلا ها هستند، که شما می توانید، از حداکثر فضایی که در اختیار دارید، استفاده کنید؛ معمولا ویلاهای دو طبقه از نظر طراحی نیز بسیار زیبا و خاص تر طراحی می‌شوند، و توجه اکثر مخاطبان را به خود جلب می کنند؛ یکی از مهمترین دلایلی که افراد تمایل به استفاده از ویلای دوبلکس دارند، داشتن فضای بیشتر و چشم‌انداز زیبا تر در مقایسه با ویلاهای فلت و نیم پیلوت است.

شاید در نگاه اول بسیاری از خریداران از ویلای شهرکی و سیستم آن ایراد بگیرند، و بهانه های مختلفی در مورد آن ذکر کنند، اما این ویلاها مزایای دارند که می‌تواند برای خریداران جذاب باشد، و آنها را به خرید ویلا مشتاق کند، این مزایا عبارتند از:

امنیت بالا اطمینان_ از معامله و فرآیند خریداری ویلا_ قیمت بهتر_ اطمینان از منابع، آب، برق و گاز_ تنوع در ساخت شهرک _ اینها می تواند خواهان را، برای خرید ویلا شهرکی بیشتر کند؛ ویلای شهرکی از لحاظ امنیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارد، و این امنیت حتی می‌تواند از ویلا های معمولی و شخصی ساز بیشتر باشد، نگهبانی و حراست و دوربین‌های مداربسته می‌تواند امنیت را برای ویلای شما هر چی بیشتر کند.

 این ویلای دوبلکس نما رومی، دارای ۲۳۰ متر زمین می باشد، که در این زمین از ۲۰۰ متر بنای دوبلکس، استفاده شده است؛ و این بنا، ۳ خواب دارد، که در هر کدام از خواب های آن مستر تعبیه شده است؛ انشعابات این ویلا، از جمله آب، برق و گاز آن به صورت شهرکی نصب می باشد.

یکی از مزایای خوبی که این ویلا دارد، داشتن سند می باشد، این ویلا، دارای سند شش دانگ می باشد، که می تواند خیال شما را در مورد سند آسوده کند؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا سنددار را دارید، ما به شما این ویلای جنگلی را پیشنهاد می دهیم.

برای اطلاعات بیشتر می ‌توانید، از درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاوران ما، آنلاین، در ارتباط باشید؛ و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید، از تماس با ما استفاده کنید.


محدوده آدرس: افرادی

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

ویلاهای مشابه