صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس جنگلی نمامدرن در شمال

خرید ویلا دوبلکس جنگلی نمامدرن در شمال

578

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،700،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16152
زمین
280 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی نمامدرن در شمال

سلام عرض می کنم خدمت شما همراه عزیز ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده تان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال کشور، اگر شما قصد خرید ویلا در شمال را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

خرید ویلا در چمستان؛ این ویلا دوبلکس جنگلی در شمال کشور، و در شهر چمستان، و در یک منطقه برند، سعادت آباد بنا شده است؛ سعادت آباد یک منطقه جنگلی است، با آب و هوای خوب و بکر، که در آن ویلا های فوق العاده لاکچری ساخته شده است. سعادت آباد به دلیل نزدیکی به جنگل و ساختن ویلا های لوکس و شهرک های برند، متاضیان زیادی را جذب خودش کرده است؛ تصور کنید یک ویلا، در یک منطقه جنگلی، که محیطی امن و آرام دارد، خریده اید و وقتی شما پنجره ویلا را باز می کنید و چشم انداز کوه و جنگل را می بینید، شوق در چشمانتان موج می زند و طور دلی احساس هیجان می کنید؛ اگر شما همراهان عزیز قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، ما به شما این ویلای لوکس را پیشنهاد می دهیم.

ویلا دوبلکس جزو پر طرفدار ترین ویلا هایی است که در شمال ساخته می شود؛ این ویلا ها از نمای بیرونی قابل تشخیص هستند؛ ویلایی که به صورت دو طبقه دیده می شود، اما در واقع در طراحی داخلی، از طریق یک پلکان دو طبقه مجزا شده است؛ و نحوه طراحی دکوراسیون داخلی است که باعث می شود سبک زندگی لوکس را تجربه کنید؛ و اگر شما قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز کمک بگیرید.

یکی از مهم ترین پیشرفت ها در زمینه ساخت و ساز ویلا در شمال، ظهور ویلا شهرکی می باشد که با استقبال زیاد گردشگران مواجه شده است؛ وجود ویلا های شهرکی، کم و بیش از زمان های دور در شمال باب بوده است اما با گسترش صنعت توریست و گردشگری پیمانکاران و سازندگان ویلا به فکر ایجاد شهرک های ویلایی بزرگ افتادند، این شهرک ها معمولا شامل تعدادی ویلا در فواصل تعیین شده از هم در زمینی وسیع می باشند؛ مهم ترین مزیت ویلا های شهرکی وجود امنیت بالا در این نوع ویلاها است، بسیاری از سرمایه گذاران تمایل دارند تا امنیت سرمایه خود، یعنی همان ویلای خریداری شده را تضمین شده بدانند؛ این ویلا دارای نگهبانی 24 ساعته و دوربین های مداربسته می باشد؛ اگر شما می خواهید امنیت ویلای خود را تضمین کنید ما به شما خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می دهیم.

متراژ زمین این ویلا 280 متر می باشد که 300 متر از این زمین را بنای دوبلکس آن تشکیل داده است، این ویلا به صورت خیلی لاکچری و لوکس ساخته شده است؛ در این بنا 4 خواب تعبیه شده است، که در هر خواب آن از مستر استفاده شده است؛ از یکی دیگر از مزیت های خوبی که این ویلای دوبلکس دارد داشتن سند تک برگ است که می تواند خیال شما را در رابطه با سند آسوده کند، و شما با خرید ویلا سند دار آسودگی خیال خود را چند برابر کنید؛ مزیت دیگری که برای خرید وجود دارد، این است که پرداخت آن به صورت اقساطی می باشد؛ یعنی نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و نصف دیگر را به صورتی اقساطی پرداخت نمایند، اگر شما قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا پیشنهاد ما به شماست.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید با درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی وجود دارد، با همکاران ما در ارتباط باشید و از آنها به صورت رایگان و آنلاین مشاوره بگیرید. و برای ارتباط با مشاوین ویلا دنیز می توانید از طریق تماس با ما، با مشاورین ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16152
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه