صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی نماسنگ در شمال

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی نماسنگ در شمال

727

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16154
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی نماسنگ در شمال 

با سلام و درود خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه در کنار خانواده خود سالم و سلامت، و شاد باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی در شمال کشور؛ اگر قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید ما را تا انتهای این آگهی، با چشمان گرم و صمیمی خودتان همراهی کنید.

این ویلای نیم پیلوت جنگلی در چمستان قرار دارد؛ همواره قبل از آن باید مزایای آن را بدانیم، این که خرید ویلا در چمستان می تواند دارای چه مزایای برای افراد داشته باشد، که در این مطلب به بررسی مزایای خرید ویلا در چمستان می پردازیم؛ مطمئنا آرزوی همه ما در کودکی و حتی در بزرگسالی، داشتن یک ویلا و خرید ویلا در شمال بوده است، که رو به جنگل باشد و بتوان از زیبایی خدادادی محیط پیرامون آن نهایت لذت و استفاده را برد. شهرستان چمستان با داشتن طبیعت بکر و دیدنی، خواهان زیادی را جذب خود کرده است.

خرید ویلا جنگلی؛ ویلا های جنگلی به علت گسترده بودن جنگل ها در شمال، متفاوت ساخته می شوند، که در هنگام خرید شما حق انتخاب بیشتری دارید از لحاظ: متراژ ساختمان امکانات ویلا، نوع ساخت و ... که می توانید با توجه به سلیقه و مقدار هزینه ای که در دست دارید و می خواهید در این مسیر صرف کنید، می توانید اقدام به خرید ویلا در شمال کند.

در چند سال اخیر به دلایل مختلفی خرید ویلا شهرکی در چمستان، با رشد چشم گیری روبرو بوده است؛ خرید ویلا در مناطق خوش آب و هوا به علت ویژگی های منطقه، همچون طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری فراوان، سبب شده است، تا افراد زیادی در طول سال به شمال سفر کنند؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل امتیازاتی که دارد، از جمله نگهبانی 24 ساعته و دوربین های مداربسته، افراد زیادی را به سوی خودش جذب کرده است.

مهم ترین اصل خرید یک ویلا و انجام یک معامله تضمینی، بررسی مدرک آن است و بهترین نوع مدرک یک ویلا، سند مالکیت آن می باشد؛ از طرفی به دلیل سهولت در خرید و فروش، خرید ویلا سنددار عقلانی تر نسبت به ویلای بدون سند می باشد؛  این ویلا سنددار در کنار جنگل واقع شده است و دارای حیاط زیبا، گل کاری شده و محوطه سازی ایده آل می باشد.

 این ویلا دارای 300 متر زمین می باشد، و در این زمین 200 متر بنای دوبلکس بنا شده است؛ این بنا از سه خواب تشکیل شده است، که در هر یک از این خواب ها برای راحتی شما مستر تعبیه شده است؛ فضای بیرونی این ویلا، که حیاط این ویلا می باشد، دارای باربیکیو و آلاچیق می باشد که زیبایی را در حیاط ویلای شما بیشتر می سازد. انشعبات ویلا از جمله آب، برق و گاز آن نصب می باشد و برای آب گرم هم، پکیج در نظر گرفته شده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره این ویلا می توانید با در خواست مشاوره، که در سمت راست صفحه قرار دارد، با مشاورین ما آنلاین در ارتباط باشد.

برای ارتباط با مشاورین ویلا دنیز، می توانید از طریق تماس با ما، با مشاورین در ارتباط باشید.                             

 

 


محدوده آدرس: افراده

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16154
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه