صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نما سنگ در شمال

فروش ویلا نما سنگ در شمال

626

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،600،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 16210
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
3
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نما سنگ در شمال

 

با سلام خدمت مشتریان و خریداران محترم و همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم از لحاظ روحی و جسمانی از حال مطلوبی برخودار باشید.

خرید ویلا جنگلی در شمال و در منطقه توریستی سرسبز در چمستان در الویت برای خریدارانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، قرار دارد، با ما همراه باشید تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلا تریبلکس شیک در سعادت آباد چمستان معرفی نماییم.

خرید ویلا در شهرهای شمالی از نوشهر و چمستان گرفته تا آمل و محموداباد، نوعی برگ برنده و یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه و عقلانی به حساب می ‌آید، زیرا مناطق شمالی از لحاظ ساخت و ساز ویلا و خرید و فروش ملک پیشرفت چشم گیری داشته است و روزانه در حال رونق می باشد.

این ویلای تریبلکس دارای 250 متر مربع مساحت زمین و 200 متر مربع مساحت زیربنای این ویلا شهرکی می باشد، این ویلا علاوه بر دسترسی راحت‌ به جنگل و  دریا، دسترسی راحت به مرکز شهر و خدمات رفاهی و.... را دارا می باشد، و این ویلا تریبلکس با نما مدرن با کیفیت ترین متریال ساختمانی و درجه یک شخصی ساز در یکی از محیط های امن و آرام در شهرکی برند طراحی و احداث شده است، از این سوی برای افرادی که قصد خرید ویلا در شهرک را دارند؛ این ویلا جنگلی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

چمستان با منطقه ای برند کوهپایه ای جنگلی آب و هوا بسیار عالی با ویو رویایی ابدی توجه افراد زیادی به خود جلب نموده است، شما با خرید ویلا تریبلکس می توانید از تراس و پنجره های بزرگ ویلا به طبیعت زیبای چمستان دسترسی داشته باشید، و از تماشای آن لذت ببرید.

سه شهر آمل، محمودآباد و چمستان را به عنوان ارزان‌ ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا معرفی می‌ کنند، و شما می توانید این ویلا را با داشتن امکانات کامل مانند: سیستم سرمایی و گرمایی کامل شومینه و شوفاژ و پکیج دیواری  کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام و جکوزی، تجهیزات آشپزخانه با کابینت mdf، هود و سینک با بهترین کیفیت و طراحی داخلی مدرن و... با موقعیت جغرافیای عالی دارای قیمت مناسبی می باشد، که شما این ویلا را به صورت اقساطی می توانید خریداری نمایید، زیرا فروشنده این ویلا تریبلکس برای دریافت مبلغ، شرایطی مانند نصف مبلغ به صورت نقد و مابقی اقساط و معاوضه در نظر گرفته است، و شما خریداران می توانید یک خرید ویلا اقساطی در شمال معامله کنید.

در آخر این ویلا با داشتن اسناد کامل و رسمی، متقاضیان بسیاری دارد، تمامی اسناد مانند: سند شش دانگ و تک برگ و عرصه اعیان و... را دریافت نموده است،

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار   و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای درخواست مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که سمت راست همین صفحه قرار دارد، فشار دهید تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز پاسخگو سوالات شما عزیزان باشند، تا با اطلاعات کامل این ویلا تریبلکس در چمستان خریداری نمایید.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همشگی شماست.


محدوده آدرس: سعادت اباد

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16210
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه