صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس استخر دار در شمال

خرید ویلا دوبلکس استخر دار در شمال

719

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16241
زمین
320 متر مربع
بنا
320 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخر دار در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

خرید ویلا در شهرک با نگهبانی و حیاط ویلا بسیار شیک و زیبا با فضای سبز و با ویو به مناظر زیبای طبیعت شمال و کوه و محیطی دنج و آرام را به شما عزیزان القا می دهد، این ویلا را با دید جنگل و ارتفاع و دامنه  کوهپایه را در مکانی که دریا و جنگل به هم نزدیک هستند، در یکی از بهترین و زیباترین منطقه در شمال خواهید یافت، این ویلا بسیار مناسب برای خریدار واقعی ویلا لوکس و زیبا با ویو و مناظر طبیعی شمال است، زیرا این ویلا دارای امتیازات لاکچری می باشد، با ما همراه باشید تا بیشتر با این ویلای دوبلکس در امیرآباد چمستان آشنا شوید.

ویلا جنگلی در قطعه زمینی به مساحت حدود 320 متر مربع و در بنای دوبلکس دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر با مساحت حدود 320 متر مربع و با عمر بنا که در حدود 1 سال ساخت در یکی از زیباترین و قشنگ ترین شهرک های جنگلی شمال در امیراباد قرار گرفته است، و نیز این ویلای جنگلی در محیط شهرکی واقع شده است، و دارای امنیت کامل می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی در محیطی آرام و خلوت هستید، ویلای مورد نظر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، بازدید از این ویلا را توسط مجموعه دنیز از دست ندهید.

برای مشاهده خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 این ساختمان در مکانی با چشم اندازی بسیار زیبا و ابدی که با منظره بسیار زیبایی هم‌ چون دید به جنگل که فضای ساختمان را بسیار جذاب و دیدنی و دل ‌باز جلوه می‌ دهد، و از امکانات ویلا دسترسی آسان به شهر و مرکز خرید و... و نوساز بودن ویلا، نصب کنتور گاز و برق و آب، اتصال سیستم گرمایشی پکیج، شوفاژ، شومینه، کولر اسپلیت و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، استخر، سونا، جکوزی و انباری در ملک و... می توان اشاره نمود.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید ویلا نما مدرن به دلیل ظاهر شیک و لوکس و داشتن یک تراس بزرگ رو به ویو همیشگی و ابدی طبیعت همیشه زیبای شمال، امروزه طرفداران بسیاری دارد.


این ویلا دوبلکس دارای فضای سبز زیبا و رویایی با پارکینگ بزرگ در حیاط و دارای استخر بزرگ با بهترین شکل، زیباترین ویلا در این منطقه می باشد، این ویلا با داشتن امکانات فوق العاده مانند؛ سونا و جکوزی و استخر، تراس و نیز دارای سند مالكیت و مجوز ساخت و پایان کار میتواند به عنوان یک ویلای بی دردسر و امن با بهترین امکانات کامل در یکی از شهرک هاي زیبای منطقه مطرح گردیده است.
 
برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا استخر دار در شمال، کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر نیازمند مشاوره رایگان هستید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.


محدوده آدرس: امیراباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16241
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه